داوطلبان انتخابات مجلس باید حتما کد رهگیری دریافت کنند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان نیز گفت: در مرحله پیش ثبت‌ نام، داوطلبان باید حتما کد رهگیری را دریافت کنند تا در مرحله بعدی بتوانند ثبت‌ نام خود را قطعی کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی با بیان اینکه داوطلبان باید تمام مدارک درخواست شده را در سامانه مربوطه ( پنجره واحد وزارت کشور) بارگذاری کنند، گفت: در مرحله پیش ثبت‌ نام، داوطلبان باید حتما کد رهگیری را دریافت کنند؛ تا در مرحله بعدی بتوانند ثبت‌ نام خود را قطعی کنند.

وی افزود: داشتن حداقل سن سی سال و حداکثر هفتاد و پنج سال تمام، داشتن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی ارشد یا معادل آن، ممنوعیت ثبت درخواست توسط اتباع ایرانی که اقامت دائم کشور دیگری را دارند، ممنوعیت ثبت درخواست توسط اتباع ایرانی که تابعیت کشور دیگری را داشته یا دارند و ممنوعیت ثبت درخواست برای افرادی که تابعیت ایرانی کسب کرده‌اند از شرایط داوطلبی است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان تصریح کرد: نکته مهم در قانون جدید انتخابات که جلوی خیلی از سوء استفاده‌ ها را نیز گرفته، ماده ۲۹ قانون انتخابات در بحث استعفا است و لذا گواهی رسمی مبنی بر معرفی جایگزین فرد مستعفی توسط بالاترین مراجع ذیصلاح دستگاه مربوطه به همراه دیگر مدارک باید بارگذاری شود.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha