کم تحرکی دانش آموزان زیر ۱۰ سال کشور نگران کننده است

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی کشور گفت: در مقطع سنی کمتر از ۱۰ سال کم تحرکی را در بین دانش آموزان شاهدیم که این موضوع وظیفه ما را سنگین‌ تر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احمد گواری در نشست مجمع انتخاباتی هیئت آمادگی جسمانی استان کرمان با تأکید بر اینکه باید به مناطق محروم و کمتر برخوردار خدمات رسانی کنیم، گفت: باید در این مناطق، فعالیت داشت تا به جمعیت آماری مورد نظر خود برسیم.

وی با اعلام اینکه هیئت آمادگی جسمانی نوپا و نیازمند جایی اختصاصی در مراکز استان و شهرستان هاست تا با ۲۶ رشته زیرمجموعه خود در استان کرمان فعال شود، افزود: یکی از راه‌ های جذب ورزشکاران، ایجاد مکان‌هایی با دسترسی مناسب مردم به آن هاست.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی کشور به برگزاری دوره مربیگری و داوری درجه ۲ در کرمان اشاره و تصریح کرد: بنا داریم در استان‌ ها مربیگری را ارتقا دهیم؛ که در این خصوص بانک اطلاع رسانی هدفمند مورد نیاز است.
گواری عنوان کرد: آمادگی جسمانی ایران ظرفیت همگانی و ورزش قهرمانی را دارد، ضمن آنکه باید با گسترش این ورزش، سلامت را بین همه مردم توسعه دهیم.

کم تحرکی دانش آموزان زیر ۱۰ سال کشور نگران کننده است

وی اظهار کرد: آمادگی جسمانی اساس همه رشته‌های ورزشی کشور است؛ که در این زمینه تولید محتوا برای همه رشته‌ ها در برنامه قرار گرفته و در این زمینه مربیان آمادگی جسمانی را پرورش می‌ دهیم.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه وضعیت سلامت جامعه مناسب نیست، اظهار داشت: در مقطع سنی کمتر از ۱۰ سال کم تحرکی را در بین دانش آموزان می‌ بینیم که این موضوع وظیفه ما را سنگین‌ تر می‌ کند و تحقق این هدف مگر با استفاده از تمامی ظرفیت‌ های کشور، اتفاق نمی‌افتاد.
گواری خاطرنشان کرد: در این خصوص باید تعامل و ارتباط نزدیکی با دستگاه‌ های دانش آموزی، کارگری، شهرداری و بسیج مردمی داشته باشیم.
اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha