قراردادهای جدید شهرداری برای پارکینگ طبقاتی در تهران/ اولویت مرکز شهر است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره احداث پارکینگ‌های طبقاتی جدید، گفت: قطعا اولویت با مرکز شهر است که تراکم خودرویی روزانه بسیار دارد، ما دو برابر ظرفیت قبلی را در قرارداد جدید و گرفتن زمین و مشارکت‌ها تعریف کرده‌ایم و تمام تلاش ما بر این است تا دو سال آینده این پارکینگ‌ها ایجاد شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا) جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره پارکینگ‌های طبقاتی جدید در محلات شهر تهران اظهار داشت: قطعا اولویت با مرکز شهر است که تراکم خودرویی روزانه بسیار دارد، ما دو برابر ظرفیت قبلی را در قرارداد جدید و گرفتن زمین و مشارکت‌ها تعریف کرده‌ایم و تمام تلاش ما بر این است تا دو سال آینده این پارکینگ‌ها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه رویکردها برای تحقق در دوسال آینده است، تصریح کرد: این پارکینگ‌ها نباید تقاضای سفر را زیاد کند باید در راستای انظباط بخشی باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران متذکر شد: ۱۰۰ درصد اجرای طرح پارک حاشیه‌ای در راستای انضباط بخشی است و بیشترین سود از انضباط شهری را شهروندان می‌برند و این به معنای ایجاد محدویت نیست بلکه تسریع در زندگی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha