تعداد ۷۰۰ معتاد متهاجر در استان زنجان به تناسب جمعیتی آمار خوبی نیست

رئیس مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور، گفت:تعداد ۷۰۰ معتاد متهاجر استان زنجان به تناسب جمعیتی آمار خوبی نیست و نشان از بحران را می‌دهد که باید در مرحله اول جامعه را از این خطر آگاه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،علیرضا نبی در حاشیه نشست مجمع عمومی خیرین یاریگران زندگی استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مجمع به لطف خداوند در ایستگاه هجدهم به استان زنجان برسد، اظهار کرد: ضرورت این مجمع تجمیع انرژی های متفرقه و فردی خیرین بوده و ما تمام آنچه که این خیرین به صورت تکی و انفرادی انجام میدهند که فاقد استراتژی و نقشه راه است را در این راستا این مجمع تشکیل یافته است تا نیازها احصا و تصمیم گیری و کمک رسانی برای رسیدن به اهداف محقق شود.

وی با بیان اینکه در ۱۷ استان این مجمع  تشکیل یافته است و نیازها و توانمندی های استانی احصا شده است، بیان کرد: خیرین یاریگران زندگی منابع و امکانات موجود استانی را در راستای اهداف شناسایی و طرح و مصوبه و نظارت کار اجرایی را انجام میدهند.

رئیس مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور، با اشاره به دلیل انتخاب شاخص استان زنجان در این خصوص اظهار کرد: استان زنجان به عنوان بهشت خیرین معروف بوده و دارای  روحیه مشارکتی و خیری بالا است که این شاخص میتواند الگوی مناسبی برای استان های دیگر باشد.

نبی با بیان اینکه  این مجمع در ۱۸ استان فعالیت خود را شروع کرده اند، افزود: در حال حاضر به طور میانگین هر استان ۱۰۰ نفر خیر به صورت شاخص با مجمع همکاری لازم را دارند که این تعداد خیر در استان زنجان ۱۱۰ نفر است.

وی با بیان اینکه این مجمع از سال گذشته فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کرده است، بیان کرد: طبق ارزیابی های انجام شده فعالیت این مجمع موفق بوده است چرا که کاری که به مردم ارجاع داده شود قطعا کار موفقی است.

این مسئول با بیان اینکه کار مردمی فعال و پویا است، اظهار کرد: تعداد ۷۰۰ معتاد متهاجر استان زنجان به تناسب جمعیتی آمار خوبی نیست و نشان از بحران را می‌دهد که باید در مرحله اول جامعه را از این خطر آگاه کرد.

انتهای پیام/ نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha