کمپ ماده ۱۶ ترک اعتیاد، گامی در راستای کاهش جرائم/ پذیرش ۲۵۰ معتاد متجاهر در کمپ سیرجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان ضمن بازدید از کمپ ماده ۱۶ ترک اعتیاد شهرستان سیرجان، با تاکید بر تاثیر مثبت این کمپ در کاهش جرائم، از پذیرش و نگهداری ۲۵۰ معتاد متجاهر در این کمپ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان به همراه رئیس دادگستری، رئیس اداره بهزیستی، مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان و جمعی از مسئولان از کمپ ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر این شهرستان بازدید کردند.

مجتبی قدیمی در حاشیه این بازدید گفت: بدون شک راه اندازی این مرکز و جمع آوری معتادان متجاهر در کاهش وقوع برخی جرائم از جمله؛ سرقت های خرد بسیار موثر است و باید تمامی دستگاه ها در بهبود وضعیت این مرکز و مراقبت بعد از خروج این افراد مشارکت و با دستگاه قضایی همکاری کنند.

وی با اشاره به گلایه شهروندان از وضعیت معتادان متجاهر در سطح شهر تصریح کرد: ساماندهی ‌و جمع آوری، درمان، آموزش و ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان از اعتیاد ضروری است.

داستان سیرجان در ادامه با ابراز رضایت از کیفیت شرایط فراهم شده برای معتادین متجاهر در این کمپ، عنوان کرد : خوشبختانه با حمایت شرکت معدنی گهر زمین و اداره بهزیستی، از نظر تغذیه ای و سکونت شرایط بسیار خوبی برای این معتادین فراهم شده است.

گفتنی است؛ در این بازدید مسئولان قضایی در جریان مسائل و مشکلات این مرکز و معتادان قرار گرفتند و در خصوص برخی موضوعات از جمله ساخت کارگاه حرفه آموزی برای بعد از دوره درمان بیماران دستورات لازم صادر شد.

 کمپ ماده ۱۶ ترک اعتیاد، گامی در راستای کاهش جرائم/ پذیرش ۲۵۰ معتاد متجاهر در کمپ سیرجان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha