ورود ۴۰ دستگاه ون به سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان تهران

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: سامانه جانبازان و معلولان به سازمان تاکسیرانی واگذار شود، در راستای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان کم‌توان و ناتوان، ۴۰ دستگاه وَن ویژه این قشر در سال جاری به ناوگان ویژه جانبازان و معلولان اضافه خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)جلال بهرامی معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مسائل و مشکلات جانبازان و معلولان شهر تهران گفت: سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان تاکنون زیر نظر شرکت واحد اتوبوسرانی فعالیت می‌کرد که با دستور شهردار تهران، قرار است، هوشمندسازی این سامانه پیگیری شده و مدیریت آن به سازمان تاکسیرانی واگذار شود.

واگذاری سامانه جانبازان و معلولان به سازمان تاکسیرانی

معاون شهردار تهران با اعلام اینکه بر اساس دستورالعمل‌های موجود، برای سامانه جانبازان و معلولان فعلی باید مکان‌یابی جدیدی اتفاق بیفتد و قرار است با هوشمندسازی مناسب، سامانه جانبازان و معلولان به سازمان تاکسیرانی واگذار شود، افزود: در راستای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان کم‌توان و ناتوان، ۴۰ دستگاه وَن ویژه این قشر در سال جاری به ناوگان ویژه جانبازان و معلولان اضافه خواهد شد.

بهرامی با تأکید بر اینکه شهر متعلق به همه شهروندان است و جانبازان و معلولان نیز مانند سایر افراد باید بتوانند از امکانات و تسهیلات شهری استفاده کنند، گفت: به این منظور تلاش می‌کنیم تا با مناسب‌سازی اماکن و معابر شهری و تسهیل در ارائه خدمات لازم به جانبازان و معلولان به گونه‌ای عمل کنیم که این قشر از حقوق یکسان با بقیه اقشار برخوردار باشند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: جابه‌جایی مدیریت سامانه جانبازان و معلولان از شرکت واحد اتوبوسرانی به سازمان تاکسیرانی، نه تنها هیچ خللی در خدمت‌رسانی به جانبازان و معلولان ایجاد نخواهد کرد، بلکه باعث ارتقاء و بهبود سطح خدمات به این عزیزان نیز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha