تدوین اطلس ۲ هزار و ۴۰۰ شعبه اخذ رای در استان کرمان

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ناظر به فضای سلامت و امنیت انتخابات، برای اولین بار در استان کرمان، اطلس ۲۴۰۰ شعبه اخذ رای تهیه شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی، از برگزاری نشست آموزشی منطقه‌ ای فرمانداران استان‌های یزد، فارس و کرمان در راستای محورهای اصلی نقشه راه ستاد انتخابات خبر داد و گفت: این نشست ۲۱ و ۲۲ تیر ماه با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و اعلام سیاست‌ ها و راهبردهای انتخابات برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع روند اجرایی انتخابات، آشنایی با قوانین انتخابات و نحوه برگزاری انتخابات الکترونیک را از جمله برنامه‌های این نشست دو روزه عنوان و بیان کرد: اختتامیه نشست منطقه‌ای فرمانداران با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان همچنین از تشکیل اتاق فکری با حضور مدیران کل سیاسی سه استان فارس، یزد و کرمان با موضوع راهکارها و راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری در بحث امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات نام برد و گفت:در راستای راهبرد مشارکت و رقابت انتخاباتی، قرارگاه رسانه‌ ای ذیل شورای فضای مجازی استان و قرارگاه جهاد تبیین در ستاد انتخابات استان شکل گرفته است؛ تا انتخابات پرشوری را داشته باشیم.

جلالی ابراز داشت: ناظر به فضای سلامت و امنیت انتخابات نیز برای اولین بار در استان کرمان، اطلس ۲ هزار و ۴۰۰ شعبه اخذ رای تهیه شده و نظام مسائل و آسیب‌ شناسی دوره‌ های قبل احصاء شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان، خاطرنشان کرد: یکی از سرفصل‌ ها و محورهایی که با حضور رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور برگزار خواهد شد، نحوه برگزاری انتخابات الکترونیکی است؛ که در صورت تایید شورای نگهبان، انتخاب در شهر کرمان به صورت الکترونیکی خواهد بود.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha