لزوم استفاده از ظرفیت های بین استانی جهت  رفع مشکلات دارویی بیماران

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای رفع مشکلات دارویی بیماران زنجانی با انعقاد و امضای تفاهم نامه با هلال احمر قزوین باید بخشی از مشکلات بیماران این استان را در این بخش رفع کنیم و از ظرفیت این استان در جهت خدمت به بیماران زنجانی استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، حکمت اله هاشمی در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ضمن تبریک انتصاب ایشان به مدیرعاملی این مجموعه افزود: در استان زنجان زحمات زیادی کشیده شده و بسترهای خوبی وجود دارد اما بازنشستگی هلال احمر این استان را با کمبود شدید نیرو مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه باید بسترهایی ایجاد کنیم تا آیندگان به خوبی از ظرفیت هلال احمر استفاده کنند، افزود: سخت ترین کار، زیرساختی است که این مهم نیازمند زمان است و بسیاری از خدمات و فعالیت های انجام شده نه در کوتاه مدت بلکه در آینده نتیجه را نشان خواهد داد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه هلال احمر استان زنجان در بخش درمان و توانبخشی سرآمد است، اظهارداشت: خدمات خوبی به جامعه هدف نیز ارائه شده که اولویت ما رونق این حوزه ها در جهت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه در برخی از زمان ها به این بخش ها توجهی نشده و رشد و رونق از اهداف ما در این حوزه هاست، افزود: باتوجه به تاکید استاندار زنجان بر رشد مرکز درمانی و جلوگیری از تعطیلی مرکز توانبخشی هلال احمر، با برنامه ریزی مانع تعطیلی این مرکز شدیم و در حال تربیت نیروهای جوان در توانبخشی هستیم.

وی با ببان اینکه در داروخانه هلال احمر زنجان برخی فرایندها مناسب نیست، و باید با روش درستی این فرایندها تصحیح و خدمات مطلوبی را به جامعه هدف ارائه شود، افزود: در این راستا برای رفع مشکلات داروی بیماران زنجانی با انعقاد و امضای تفاهم نامه با هلال احمر قزوین باید بخشی از مشکلات بیماران را در این بخش رفع و از ظرفیت این استان در جهت خدمت به بیماران زنجانی استفاده کنیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: هم افزایی با سایر استان ها موجب کاهش بسیاری از دغدغه ها، ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در حوادث و سوانح مختلف خواهد شد ،مردم آسیب کمتری خواهند دید و این مهم بسیار ارزشمند است.

در ادامه حسین خوئینی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز گفت: با تمام توان با هلال احمر زنجان همکاری و تعامل تنگاتنگی در جهت ارائه خدمات به هموطنان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر داروهای  داروخانه هلال احمر قزوین تک نسخه ای است و ارائه خدمات به بیماران در کمترین زمان ممکن ارائه می شود، افزود: در حوزه درمان، توانبخشی، انبار داروئی می توانیم کمک کار باشیم.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha