کد خبر: 200462
۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶
تهران گرم تر می شود

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق جنوبی و غربی تهران و افزایش دما از امروز (6 تیرماه) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)با بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف با جوی نسبتا پایدار و در ارتفاعات گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. در مناطق جنوبی و غربی در بعضی ساعات وزش باد شدید با خیزش موقت گردوخاک و انتقال گردوخاک از استان‌های همجوار به استان کاهش کیفیت هوا و دید افقی مورد انتظار است.

برای امروز و فردا (۶ و ۷ تیر) روند افزایش تدریجی دما و از روز پنجشنبه(۸ تیر) کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۷ تیر) صاف، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۸ تیر) صاف، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha