لزوم رفع مشکل افراد نیازمند واجد شرایط مسکن

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بخش زیادی از مردم وجود دارند که نیازمند هستند ولی واجد شرایط مسکن ملی نیستند که باید به صورتی این مشکل حل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محسن منصوری شامگاه روز سه شنبه در بازدید از پروژه مسکن ملی در کوی زنگان با بیان اینکه مشکلی که وجود دارد در حوزه مسکن ملی این است که بخش زیادی از مردم وجود دارند که نیازمند هستند ولی واجد شرایط نیستند،اظهار کرد: این افراد به دلایل مختلفی شامل این مسکن نمی شوند که باید به صورتی این مشکل حل شود.

وی تصریح کرد: قشر دیگری نیز وجود دارد که محروم و مستضعف بوده و در پرداختی اول نتوانسته است کاری کند که خود به خود از داشتن مسکن ملی حذف شده اند که باید برای این افراد فکر شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه در حوزه مسکن زنجان کارهای ویژه ای صورت گرفته است، افزود: در حوزه مسکن بازدید هایی که از استان ها انجام گرفته زنجان جز بهترین ها است که بسیار کار ارزشمندی است.

منصوری در ادامه در پاسخ مشکلات متقاضیان حاضر در این بازدید در خصوص آورده بیان کرد: درخواست متقاضیان در شورای مسکن استان تصویب شود که پس از دریافت وام ۲۰۰ میلیونی تحویل مسکن را دریافت کنند که مشکل این بزرگواران هم حل و فصل شود.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha