نیمی از املاک آموزش و پرورش استان کرمان، فاقد سند هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه؛ آموزش و پرورش استان کرمان بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ ملک دارد، خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از این املاک این اداره کل فاقد سند هستند، که در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۲۰ سند برای این املاک گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی در گردهمایی کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ ساماندهی درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان را مهمترین راهبرد آموزش و پرورش دانست و گفت: با ساماندهی درآمد های اختصاصی آموزش و پرورش در استان در آمدهای اختصاصی رشد ۱۰ برابری داشته است.

وی با بیان اینکه تجاری سازی فضا های آموزشی با در نظر گرفتن ملاحظات آموزشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان در راستای ایجاد درآمد پایدار است، افزود: در همین راستا بیش از ۵ کیلومتر زمین دارای موقعیت بر تجاری در فضاهای آموزشی شناسایی شده است؛ که قابلیت ساخت بیش از ۸۰۰ واحد تجاری را دارد، لذا به علت کمبود منابع مالی همکاری نهادهای دولتی را در زمینه تحقق این مهم می طلبد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان؛ با بیان اینکه شهرداری کرمان و آموزش و پرورش برای تغییر کاربری بخشی از حیاط مدارس توافق کرده‌ اند، تصریح کرد: هنرستان رسالت واقع در بلوار جمهوری شهر کرمان یکی از مدارسی است که برایش مجوز تجاری صادر شده و با ساخت ۲۴ واحد تجاری در این هنرستان ماهانه بیش از ۳۰۰ میلیون تومان درآمد برای مدرسه و آموزش و پرورش ایجاد می‌ شود.

رضایی با اشاره به اینکه؛ آموزش و پرورش استان کرمان بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ ملک دارد، خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از این املاک این اداره کل فاقد سند هستند، که در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۲۰ سند برای این املاک گرفته شده است؛ که در تاریخ آموزش و پرورش استان بی نظیر است.

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha