تعطیلی دوساله  آتش نشانی گیلوان چیست؟ دو خانه سوخت!

عضو شورای اسلامی شهرستان طارم، با بیان اینکه متأسفانه دو سال است بخش گیلوان سیستم آتش نشانی فعال ندارد و فقط ماشین آتش نشانی بدون آتش نشان را دارد،گفت: طی پیگیری های صورت گرفته تاکنون اقدامی از استان در این خصوص صورت نگرفته و نمی دانیم گره مشکل کجاست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان،عمران عسگری شامگاه روز جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان در محل شهرستان طارم با اشاره به بخشی از مشکلات بخش گیلوان، اظهارکرد: متأسفانه نزدیک به دو سال است این بخش سیستم آتش نشانی فعال ندارد و فقط ماشین آتش نشانی را دارد.

وی تصریح کرد: این ماشین آتش نشانی در بخشداری مستقر است ولی متأسفانه در خصوص تامین نیروی انسانی و راننده این ماشین تاکنون نتوانسته ایم کاری را پیش ببریم.

سخنگو و عضو شورای اسلامی شهرستان طارم، اذعان کرد: در این خصوص پیگیری هایی از طریق شورا، نمایندگان مجلس و شورا انجام شده است ولی متأسفانه تاکنون اقدامی اتفاق صورت نگرفته که نمی دانیم گره این مشکل کجاست؟

عسگری خاطر نشان کرد: متأسفانه در سال گذشته دو خانه در روستای گیلانکشه و چَنبه منجر به آتش سوزی شد که به دلیل نبود امکانات و نیروی انسانی آتش نشانی در این منطقه این دو خانه به صورت کامل در آتش سوخت و از بین رفت‌.

وی همچنین با اشاره به مشکل دیگر این بخش بیان کرد: قبلا هم درخصوص مشکل آب شرب روستای هندی کندی اعلام شده بود ولی اقدامی انجام نشد و در حال حاضر آب شرب این روستا سه ماه است که قطع شده است.

این مسئول با بیان اینکه این روستا دارای ۴۰۰خانوار و بیش از ۱۵۰۰ نفر جمعیت دارد، افزود: در راستای قطعی آب شرب طی مراجعات متعدد به مرکز متاسفانه قول های هفته های بعدی را دادند ولی تاکنون جواب نگرفته ایم.

عسگری در ادامه جلسه متن استعفای محمد رحمانی هزاررود ریاست شورای شهرستان طارم را جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی قرائت کرد و گفت: این استعفا در شورای شهر شهرستان بررسی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha