تعهد اشتغال استان کرمان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد کمتر شده است

استاندار کرمان گفت: تعهدات اشتغال استان امسال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد کمتر شده است، اما امسال نیز سقف را در نظر بگیریم تا به ظرفیت سال گذشته برسیم و میزان اشتغال را افزایش دهیم. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در شورای توسعه و برنامه‌ ریزی استان کرمان، گفت: در بحث تملک، اعتباراتی به حساب دستگاه‌ ها واریز شده، اعتباراتی نیز از دستگاه‌ های ستادی باید پیگیری شود.

وی افزود: همچنین از محل مولدسازی نیز اعتباری به حساب دستگاه‌ ها واریز می‌ شود، که رقم بالایی است و در خصوص دو مورد اول باید تا پایان شهریور جذب صورت گیرد.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: طی جلساتی که باید برگزار شود، اعتباراتی که در دستگاه‌ ها مانده را رصد و پیگیری می‌ کنیم تا جذب شوند.

فداکار، بیان داشت: راه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی، سرمایه‌ گذاری است و در این زمینه همه حوزه‌ ها و دستگاه‌ ها باید کمک کنند، چرا که همه دستگاه‌ ها یک حلقه زنجیره ای هستند، که اگر یکی کمک نکند، دیگران متضرر می‌ شوند.

وی اظهار داشت: تعهدات اشتغال استان امسال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد کمتر شده است، اما امسال نیز سقف را در نظر بگیریم تا به ظرفیت سال گذشته برسیم و میزان اشتغال را افزایش دهیم.

استاندار کرمان، یادآور شد: در بحث مولدسازی توافق شده است؛ که دستگاه‌ ها هر ملکی را که به فروش می‌ رسانند، درآمد آن متعلق به همان دستگاه خواهد بود.

استانداری_کرمان

انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha