امنیت و آرامش کشور را مدیون شهدا هستیم/ شهید «عبدلی» شهید ‌شاخص قرآنی بود

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در مراسم تشییع پیکر شهید "عبدلی" در شهرستان خاش، گفت: بی‌ تردید امنیت و آرامش کشور را مرهون و مدیون جانفشانی شهدا هستیم و شهید "عبدلی" از چهره های شاخص قرآنی و انقلابی به معنای واقعی بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار" جلیلیان " در مراسم تشییع پیکر «شهید یاسر عبدلی» که در جریان درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید، گفت: به خانواده معظم شهید تبریک عرض می کنم، که چنین فرزند برومند و سرباز ولایت و سرباز نظام، متعهد و متخصص در حوزه ماموریتی را پرورش و تقدیم امنیت این مرز و بوم کردند، شهید اینگونه با رشادت، جان خودش را تقدیم می کند تا جان افرادی را حفظ کند.

وی افزود: مردم خاش، مردمانی انقلابی هستند و همواره پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده و به ارزش های والای انقلاب وفادارند، شهید "عبدلی" از چهره های شاخص قرآنی و انقلابی به معنای واقعی بود و انقلابی ماند و انقلابی جان خودش را تقدیم کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهید "عبدلی" برای آزادی و نجات جان دو خانم که در اسارت اشرار مسلح از خدا بی خبر بودند، جانش را تقدیم کرد، زنان بی دفاعی که گروگان اشرار تا دندان مسلح بودند.

سردار جلیلیان، خاطرنشان کرد: بی‌ تردید امنیت و آرامش کشور را مرهون و مدیون جانفشانی شهدا هستیم و با خون این شهید انگیزه و اراده همکارانم در فرماندهی انتظامی صدچندان می شود و برخورد قاطع و درس پشیمان کننده ای به عاملان شهادت سرگرد "عبدلی" خواهیم داد.

شایان ذکر است؛ شهید یاسر عبدلی، اهل شهرستان کوهبنان در استان کرمان بود، که در حین ماموریت در شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان، طی عملیات رهایی و نجات دو گروگان بمی در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پلیس کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha