کد خبر: 219397
۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۴
تولید قطعه موسیقی «نشان بی نشان »در زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تولید قطعه موسیقی « نشان بی نشان » به یاد شهدای والامقام غریب اسارت کشور بویژه ۱۱ شهید غریب در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، عباس برزگر با اعلام این خبر اظهار کرد: این اثر در راستای برگزاری اجلاسیه استانی کنگره ملی شهدای غریب اسارت همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و با هنرنمایی هنرمندان مطرح کشوری در حال تولید است و در این مراسم از این اثر رونمایی خواهد شد.

وی قطعه موسیقی «نشان بی نشان» را پیشکشی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غریب اسارت عنوان کرد و افزود: شاعر این اثر عبدالجبار کاکایی، آهنگساز و تنظیم توسط امیر قدیانی و خواننده این اثر علیرضا نوری فرزند شهید والامقام رجبعلی نوری که از هنرمندان ارزشی استان محسوب میشوند در حال تولید است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: شهدای غریب استان از پنج به ۱۱ شهید رسیده که از این تعداد اطلاعات و مستندات ۸ شهید گردآوری شده و دبیرخانه این کنگره به دنبال گردآوری مستندات مابقی شهدا نیز هست.

لازم به ذکر است که قطعه موسیقی «نشان بی نشان» پس از تولید ، انتشار ، عرضه و اجرای سه آلبوم موسیقی همسایه ی آسمونا ، زخم دریا و سی و پنج ۳۵ ویژه کنگره شهدای استان زنجان هشتمین تراک از چهارمین آلبوم علیرضانوری در مقام خوانندگی است که برخی قطعات آن در سالهای اخیر در همایش ها و یادواره های شهدا در سراسر کشور به سمع و نظر علاقمندان بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha