مشارکت ۲.۴ درصدی مردم استان کرمان در اهدای خون

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به مشارکت ۲.۴ درصدی مردم استان در اهدای خون، گفت: با توسعه فرهنگسازی، می‌توان مشارکت ۹۷.۶ درصدی مردم را جلب کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در بازدید از اداره کل انتقال خون استان کرمان بر جلب کمک خیران به منظور توسعه امکانات کمّی مورد نیاز این اداره کل تاکید کرد و افزود: اهدای خون وظیفه‌ ای اجتماعی و امری خداپسندانه و خیرخواهانه است، که ضمن تامین نیاز خون برای بیماران نیازمند خون و اهدای زندگی به این افراد، در سلامت فرد اهداکننده نیز بسیار تاثیرگذار است.

وی، با اشاره به مشارکت ۲.۴ درصدی مردم استان در اهدای خون، گفت: با توسعه فرهنگسازی درباره مزایای اهدای خون برای سلامتی فرد و نیز در کمک به نجات جان بیماران نیازمند خون، می‌توان مشارکت ۹۷.۶ درصدی مردم را جلب کرد.

مشارکت ۲.۴ درصدی مردم استان کرمان در اهدای خون

رئیس کل دادگستری استان کرمان اهدای خون را در حقیقت زکات سلامتی دانست و تصریح کرد: به همه افراد جامعه توصیه می‌ شود؛ که در این امر خداپسندانه حضور و همراهی گسترده داشته باشند و بدون شک اجر مشارکت در این امر خیر، نزد خداوند محفوظ خواهد بود.

حجت الاسلام حمیدی بر استفاده از امکانات رسانه‌ ای موجود به منظور توسعه فرهنگسازی اهدای خون نیز تاکید و خاطرنشان کرد: توسعه مراکز انتقال خون در شهرستان‌ ها نیز از راهکارهای افزایش اهدای خون به شمار می‌ رود.

دادگستری کل استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha