طرح برگزیده آموزش هدفمند اساتید دانشگاه علوم پزشکی زنجان مورد تقدیر قرار گرفت

طرح برگزیده آموزش هدفمند اساتید دانشگاه علوم پزشکی زنجان مورد تقدیر قرار گرفت.

حسن اسمخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، با اشاره به اینکه در بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش پزشکی که در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران درحال برگزاری است، اظهار کرد: در این همایش از طرح آموزش هدفمند اساتید دانشگاه (طه)که به عنوان طرح برگزیده در حیطه تدوین و بازنگری برنامه آموزشی با کسب رتبه سوم از جشنواره شهید مطهری ارائه شد که مورد تقدیر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه همچنین شانزدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری و پنجمین جشنواره ایده‌های نوارانه دانشجویی از ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در همین مکان در حال برگزاری است، افزود: غرفه دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز به همت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی معاونت آموزشی دانشگاه در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، خاطر نشان کرد: دانشگاه های علوم پزشکی کلان مناطق و غرفه دانشجویی و نیزشرکت های دانش بنیان با برپایی غرفه به عرضه محصولات مرتبط با توسعه آموزش پزشکی در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین همایش آموزش پزشکی در نمایشگاه حضور دارند.

اسمخانی ادامه داد: دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر مسئولین وزارتی باحضور در بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش پزشکی، از غرفه دانشگاه علوم پزشکی زنجان بازدید و عملکرد دانشگاه را خوب ارزیابی کردند.

گفتنی ست؛ بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش پزشکی، شانزدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری و پنجمین جشنواره ایده‌های نوآورانه دانشجویی از ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران درحال برگزاری است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha