توسعه اماکن ورزشی موجب ایجاد سلامت جسمی و روانی دانش آموزان می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با توسعه اماکن ورزشی، موجب سلامت جسمی و روحی و روانی، ایجاد نشاط، آمادگی دانش‌آموزان در اجتماع و آمادگی برای تلاش بیشتر در عرصه تحصیل و تذهیب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، ابوالفضل رفیعی روز یکشنبه(۱۰ اردیبهشت‌ماه) در آیین افتتاحیه متمرکز ۱۰ چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی که در مدرسه طباطبایی زنجان برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم با اشاره به اینکه امیدواریم روز به روز شاهد توسعه اماکن ورزشی در سطح استان باشیم، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در استان با توسعه اماکن ورزشی موجب ایجاد نشاط و سرگرمی سالم برای جوانان و نوجوانان موفق بشویم و به اهداف خود برسیم.

وی تصریح کرد: با توسعه اماکن ورزشی موجب سلامت جسمی و روحی و روانی، ایجاد نشاط، آمادگی دانش‌آموزان در اجتماع و آمادگی برای تلاش بیشتر در عرصه تحصیل و تذهیب خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: دانش آموزان و جوانان در سه زمینه تحصیل و تذهیب و ورزش توصیه شده است که ورزش زمینه ساز و تقویت کننده هردو عرصه می شود.

این مسئول با بیان اینکه لازم است در کنار فعالیت های درسی فعالیت های این چنینی از جمله برگزاری اردو و فراهم سازی امکانات ورزشی و... انجام پذیرد، افزود: این اقدامات موجب افزایش روحیه نشاط در دانش‌آموزان و آماده سازی برای وارد شدن به عرصه اجتماع و شکوفایی استعداد ها و افزایش مهارت های زندگی و شغلی و تحصیلی کمک می‌کند.

رفیعی با اشاره به اینکه در سطح استان با کمبود و محدودیت سرانه ورزشی مواجه هستیم، تأکید کرد: باید مدیران مدارس تمهیداتی اندیشیده تا کودکان محله های اطراف نیز در ساعات تعطیل بتوانند از امکانات موجود (چمن ورزشی) استفاده کنند تا بتوانند طعم عدالت در توزیع خدمات را بچشند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha