فرمانده انتظامی استان کرمان مدیر نمونه انتظامی در سال ۱۴۰۱شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان یکی از مدیران نمونه سال ۱۴۰۱ مجموعه انتظامی کشور معرفی شد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بنا به بررسی های همه جانبه مسئولان حوزه ارزیابی و عملکرد رده های انتظامی سراسر کشور توسط ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده انتظامی استان کرمان به عنوان یکی از مدیران نمونه سال ۱۴۰۱ مجموعه انتظامی کل کشور معرفی شد.

در همین راستا آیین تجلیلی با اهداء لوح تقدیر به سردار"عبدالرضا ناظری" و دیگر فرماندهان برتر طی ایام پایانی هفته گذشته در پایتخت برگزار و از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از فرماندهان نمونه مجموعه انتظامی کل کشور تجلیل به عمل آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با تبریک این عنوان به تمامی روسا، مدیران، فرماندهان و کارکنان کادر و وظیفه مجموعه انتظامی سراسر استان بیان کرد: از دلاورمردان عرصه نظم و امنیت دیار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جز دست یابی به این سطح بالای عملکرد و اجر خدمت به مردم انتظار نمی رود.

سردار عبدالرضا ناظری، خاطرنشان کرد: این عنوان مقامی شایسته همه عزیزان پرتلاش مجموعه انتظامی استان کرمان است؛ که اینجانب به عنوان نماینده سایر همرزمانم توفیق داشتم برای دریافت این عنوان ارزشمند در جمع فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی میهن عزیزمان حضور یابم و قبل از هر چیز این عنوان شایسته را به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و همرزمان گمنام جای جای استان پهناور کرمان تقدیم و از همه این عزیزان دعای خیر مسئلت می نمایم.

پلیس کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha