دستگیری باند سارقان زورگیر محور هفت باغ کرمان 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اعضای باند پنج نفره سارقان زورگیر محور هفت باغ کرمان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی استان دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار ناصر فرشید، گفت: به دنبال وقوع چند مورد سرقت خشن و زورگیری از شهروندان و بیشتر خانم ها در محدوده هفت باغ علوی کرمان، ماموران پلیس آگاهی با جدیت تمام وارد عمل و با انجام کار اطلاعاتی متهمان دخیل در این زورگیرهای خشن را شناسایی کردند.

وی افزود: در ادامه پنج متهم دخیل در این جرائم خشن طی چند عملیات ضربتی پلیس آگاهی دستگیر شدند و با حضور در پلیس آگاهی با شاکیان این پرونده گفتگو و روش متهمان را واکاوی کردیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان در خصوص یک پرونده دیگر در حوزه جرائم فضای مجازی هم توضیح داد: متاسفانه به سبب اعتمادی که برخی افراد در فضای مجازی به کلاهبرداران می کنند، چند نفر که عمدتا خانم بودند، با ارسال عکسهایشان به مجرمان با سو استفاده و اخاذی روبرو می شوند.

سردار فرشید ادامه داد: ۳ نفر از متهمان دخیل در این پرونده با کار تخصصی پلیس فتا یکی از شهرستان های جنوبی استان دستگیر شدند و روند تکمیل پرونده در دست انجام است؛ تا سایر افراد دخیل در این مورد هم دستگیر شوند

وی به شهروندان توصیه کرد: توصیه من به مردم به عنوان یک خدمتگزار پلیس این است؛ که مراقب افراد سودجو در فضای مجازی بود و اعتماد به افراد ناشناس به خصوص در فضای مجازی عواقب جبران ناپذیری را خواهد داشت./ پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha