آموزش و پرورش نهادی است که نقش اصلی را در جهاد تبیین دارد

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و مراسم تجلیل از دانش آموزان نمونه، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نهادی مقدس است که نقش موثری در جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در دیدار با امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش دیدار ضمن تبریک روز ارتش، گفت: ارتش نقش موثری در ایجاد امنیت در کشور دارد و حضور ارتش در حوادث مختلف مثل سیل و زلزله نشان دهنده مردمی بودن این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش همواره در هر عرصه‌ ای که وارد شده، مؤثر و تعیین کننده بوده و سرافرازانه از عهده مأموریت های محوله برآمده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، ضمن قدردانی از تعامل و هماهنگی ارتش با آموزش و پرورش استان و حضور ارتشیان در مدارس، بر لزوم بیش از پیش این همکاری‌ ها تاکید کرد.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نهادی مقدس است که نقش موثری در جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری دارد.

وی تصریح کرد: توجه به شکوفایی استعدادهای ذاتی و بالقوه نوجوان و جوانان دانش آموز مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب شرق ارتش، بیان کرد: رسالت آموزش و پرورش در جهاد تبیین با توجه به جنگ ترکیبی دشمن در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی سخت می باشد، اما نظام تعلیم و تربیت استان در جنبه های مختلف به خوبی عملکرده است.

امیر غلامعلیان از دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی نام برد و تاکید کرد: برای رشد، شکوفایی و پایداری کشور عزیزمان ایران باید دانش آموزان تشویق شوند.

شایان ذکر است؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه اعضای شورای معاونان و جمعی از دانش آموزان به مناسبت روز ارتش با امیرغلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش دیدار و گفتگو کردند و در این دیدار با اهدای شاخه های گل از دلاوری های ارتشیان تجلیل شد.

آموزش و پرورش استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha