سند زنجان دیجیتال تدوین شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: با توجه به سرعت روزافزون نفوذ فناوری‌های دیجیتال در ساختارهای مختلف کشور، سند توسعه اقتصاد دیجیتال استان زنجان با نام زنجان دیجیتال تدوین شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، مرتضی شهامی با اشاره به تدوین سند توسعه اقتصاد دیجیتال استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سالیان اخیر فناوری اطلاعات ظرفیت بسیار بزرگی در سطح جامعه بین الملل ایجاد کرده و کشورهای مختلف برای این اقتصاد سرمایه گذاری های فراوانی را نیز انجام داده اند.

وی افزود: در کشور ما نیز توسعه فناوری و تحولات دیجیتالی نقش غیرقابل انکاری در بخش‌های مختلف و تغییر الگوهای کسب‌وکارها داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان ، تصریح کرد: با بهره‌گیری درست از این ظرفیت می‌توان چالش‌های زیادی را حل و به بهبود شرایط اقتصادی مردم، کسب‌وکارها و دولت کمک شایانی کرد.

شهامی گفت: در این راستا با توجه به سرعت روزافزون نفوذ فناوری‌های دیجیتال در ساختارهای مختلف کشور، استاندار زنجان، توسعه اقتصاد دیجیتال را به عنوان یکی از رویکردهای اولویت دار توسعه استان در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: بر این اساس کمیته تحول دیجیتال استان تشکیل و در اولین و یکی از مهمترین گام های خود تدوین سند توسعه اقتصاد دیجیتال استان زنجان را آغاز کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان بیان کرد: در این سند که به اختصار زنجان دیجیتال نامیده می شود، ۶ رکن اصلی شامل چشم انداز، بیانیه، مأموریت، راهبردها، برنامه ها و پروژه ها، در سه لایه توانمندسازها، کاربردها و کارکردها مورد توجه قرار گرفته که هرکدام از این لایه ها شامل برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی برای دستگاه‌های اجرایی استان هستند.

شهامی خاطرنشان کرد: متن کامل این سند از طریق سایت استانداری زنجان در دسترس عموم شهروندان و فعالان این حوزه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha