کلیه پرونده‌ های مربوط به اغتشاشات اخیر در استان کرمان مختومه شد

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان؛ از مختومه شدن تمامی پرونده های مربوط به اغتشاشات اخیر در استان کرمان؛ با عفو حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: حدود نیمی از مشمولان عفو معیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان کرمان از زندان ها آزاد و مابقی نیز مشمول تخفیف مجازات شده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با دادستان و قضات دادسرای کرمان بر توجه به کیفیت رسیدگی ها و احقاق حقوق مردم تاکید کرد و یادآور شد: عفو معیاری و حکیمانه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ بی‌ نظیر بود و در استان کرمان حدود چهار نفر مشمول این عفو قرار گرفتند و در این حوزه یک کار دشوار، جهادی و سنگین به خوبی دنبال شد.

وی از مختومه شدن تمامی پرونده های مربوط به اغتشاشات اخیر در استان کرمان؛ با عفو حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: حدود نیمی از مشمولان عفو معیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان کرمان از زندان ها آزاد و مابقی نیز مشمول تخفیف مجازات شده اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان؛ تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته و تدابیر پیش بینی شده، خواب های دشمنان برای نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران تعبیر نشد و با عفو حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تمامی پرونده‌های مربوط به اغتشاشات در استان کرمان مختومه شده است.

حجت الاسلام حمیدی، ادامه داد: دادسراها خاکریز اول و پیشانی دستگاه قضایی هستند و انتظار است؛ که در وهله نخست برخورد شایسته‌ ای با مردم صورت گیرد و در ادامه با سرعت در مسیر احقاق حقوق مردم گام برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه قضات در مسیر اجرای عدالت و استیفای حقوق مردم، مسئولیت بزرگ و دشواری بر عهده دارند، اظهار داشت: زحمات شبانه روزی قضات جای تقدیر دارد و این قشر با وجود کمبودهای موجود در حوزه های امکانات و نیروی انسانی، با تلاش جهادی سعی می‌ کنند؛ قصوری در اجرای ماموریت های دستگاه قضایی ایجاد نشود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان؛ خاطرنشان کرد: تلاش می شود در سال جاری جذب اختصاصی قضات را داشته باشیم و نیروهای اداری جدید الاستخدام نیز وارد عرصه فعالیت خواهند شد.

اداره کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha