حفظ جان هموطنان مهمترین اولویت پلیس در طرح های ترافیکی 

فرمانده انتظامی استان کرمان، گفت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز حفظ جان هموطنان و پیشگیری از سوانح جاده ای مهمترین دغدغه پلیس است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ اولین نشست قرارگاه نوروزی پلیس کرمان با حضور استاندار، فرمانده انتظامی استان و روسای پلیس های تخصصی و مدیران و نمایندگان سازمان های خدماتی و امدادی برگزار و مهمترین طرح های نظم و امنیت پایان سال و ایام نوروز ۱۴۰۲ واکاوی شد.

این نشست با حضور استاندار، فرمانده انتظامی استان، روسای پلیس های تخصصی، مسئولان قضایی و مدیران و نمایندگان سازمان های خدماتی و امدادی در سالن کوثر ستاد انتظامی استان برگزار و مهمترین طرح های نظم و امنیت پایان سال و ایام نوروز ۱۴۰۲ واکاوی شد.

در این نشست معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان و همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، نماینده هلال احمر، رئیس مرکز فوریت های پزشکی و دیگر مسئولان و نمایندگان سازمان های خدماتی و امدادی مهمترین برنامه های خود در حوزه نظم و امنیت پایان سال و ایام نوروز ۱۴۰۲ را تشریح و بر هم افزایی با مجموعه انتظامی و پلیس راه در راستای پیشگیری از سوانح و حوادث رانندگی تاکید کردند.

فرمانده انتظامی استان و استاندار کرمان نیز ضمن جمع بندی نقطه نظرات مطرح شده این نشست بر آمادگی همه جانبه تمامی نهادها و دستگاه ها در حوزه ارتقاء نظم و امنیت ایام پایان سال و نوروز ۱۴۰۲، خدمات رسانی مضاعف به گردشگران، تشدید طرح های برخود با رانندگان متخلف، آگاه سازی شهروندان نسبت به نقاط حادثه خیز جاده ای، بهسازی ایستگاه بازرسی مرصاد، آمادگی همه جانبه در چهارشنبه پایان سال و دیگر موضوعات مرتبط با نظم و امنیت این ایام تاکید کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در این گردهمایی صمیمانه اما بسیار مهم و هدفمند، بیان کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز حفظ جان هموطنان و پیشگیری از سوانح جاده ای مهمترین دغدغه پلیس است.

سردار"ناظری" افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ و احتمال افزایش مسافرت ها به سبب تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان، طرح های ویژه ترافیکی در محورهای استان به ویژه در نقاط حادثه خیز اجرا می شوند، که در همین رابطه در گردهمایی کارکنان خدوم و دلسوز پلیس راه و راهداری استان برای ایفای نقش در این حوزه اعلام آمادگی می کنیم.

شایان ذکر است؛ در پایان این نشست نیز از سوی استاندار کرمان به طور ویژه از تمامی روسا، مدیران و فرماندهان انتظامی شهرستان های استان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha