امدادرسانی هلال احمر زنجان به بیش از ۳۷۰۰ نفر از هموطنان در طرح زمستانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی هلال احمر استان، به سه هزار و ۷۸۴ نفر از هموطنان آسیب دیده از  ۲۲۸ حادثه در طرح زمستانی امدادرسانی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، سید قاسم موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طرح زمستانی از ۲۳ آذر ماه امسال در ۱۱ پایگاه و ۶ پست امداد و نجات جاده ای استان آغاز شد که تاکنون برای سه هزار و ۷۸۴ نفر امدادرسانی شده است.

وی اظهارداشت: علاوه بر این پایگاه ها، برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در طرح زمستانی اکیپ های پشتیبان در شهرستان‌های خرم دره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماهنشان، ایجرود، طارم و مرکز استان فعال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای آغاز این طرح تاکنون ۳۶۵ تیم عملیاتی با ۹۸۲ نفر از امدادگران و پرسنل هلال احمر استان به هموطنان امدادرسانی کرده اند.

موسوی ادامه داد: ۱۵ نفر در ۲۲۸ حادثه ثبت شده، توسط نیروهای امدادی هلال احمر جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در حوادث برف و کولاک جاده های، ۱۵۰ نفر از هموطنان گرفتار در این شرایط جوی در مساجد، پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان زنجان اسکان اضطراری داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه تیم های عملیاتی ۳۲ مورد رها سازی انجام داده اند، تاکید کرد: در حوادث بیان شده برای امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده نیز ۲۱۶ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات بکارگیری شده است.

موسوی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha