مسمومیت ۲۸  دانش آموز دختر زنجانی/ تدابیرات لازم در مدارس انجام شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: تعداد ۲۸ نفر دانش آموزان باعلایم مسمومیت تنفسی به اورژانس منتقل و حال عمومی آنها خوب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)‌ ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران با اشاره به خبر احتمال مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در یکی از دبیرستانهای دخترانه شهر زنجان اظهار کرد: در بررسی اولیه تعداد ۲۸ نفر دانش آموزان باعلایم مسمومیت تنفسی به اورژانس منتقل شده و به حول قوه الهی حال عمومی آنها خوب و مرخص خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: منشأ و علت اصلی موضوع توسط نهادهای مسئول تحت بررسی بوده به محض روشن شدن علت امر ، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است افزود: ضمن اینکه تدابیر لازم در مراکز آموزشی استان انجام پذیرفته مدیران مدارس نیز نسبت به جوانب امر توجیه شده اند.

لازم به ذکر است باتوجه به شواهد و قرائن هجمه رسانه ای ، دشمنان ایران اسلامی در صدد ایجاد اختلال در روند آموزشی و تحصیل و ایجاد التهاب روانی در جامعه هستند، لذا حفظ هوشیاری و آرامش توسط دانش آموزان و خانواده های ایشان مورد تاکید است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha