کشف بیش از ۵۰ میلیارد مواد خوراکی توسط پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۵۰ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال انواع مواد غذایی و خوراکی قاچاقی و احتکاری مورد نیاز عموم مردم در طرح پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری گفت: همزمان با ایام پایانی سال و به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم طرحی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و همچنین با استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۲۳ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و در بازرسی از آن ها انواع مواد غذایی قاچاق شامل خشکبار، آرد، برنج و دیگر ارزاق عمومی که در روزهای پایانی سال و نوروز پیش رو باید در سبد مصرفی خانوارها قرار بگیرند، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۵۰ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال برآورد کردند، بیان کرد: در این خصوص ۲۳ مورد پرونده برای بیش از ۲۵ متهم که قصد سودجویی با قاچاق یا احتکار این ارزاق مورد نیاز مردم را داشتند، تشکیل و تحویل مراجع قضایی شدند

پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha