حمایت از وزارت ورزش و جوانان کاهش هزینه های درمان را به دنبال دارد

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: در بحث عدالت همه حق برابری دارند و در این زمینه بهره‌ وری در ورزش حائز اهمیت است، چرا که هرچه در امر ورزش هزینه کنیم چندین برابر در درمان کاهش هزینه خواهیم داشت و باید حمایت ویژه باید از وزارت ورزش و جوانان کشور انجام شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ اختتامیه گردهمایی مدیران کل، معاونین توسعه مدیریت و منابع ذیحسابان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ های سراسر کشور ظهر پنجشنبه ۴ اسفند ماه با حضور وزبر ورزش و جوانان، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و استاندار کرمان برگزار شد.

میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در این گردهمایی با بیان اینکه ما باید متناسب با فرهنگ بومی ایران، سبک مدیریتی داشته باشیم، افزود: سبک مدیریتی ایران، منش پهلوانی، یعنی اقتدار همراه با مهربانی، کار گروهی، دوستی و دستگیری از مردم است.

وی با اشاره به اینکه سبک مدیریت پهلوانی در هیچ کتاب و منبع مدیریتی وجود ندارد، ابراز داشت: قهرمانی که رنگ و بوی پهلوانی داشته باشد، ارزش دارد، لذا نیازمند یک سبک جدید در ورزش پهلوانی هستیم.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور ، بیان کرد: چهار هدف اصلی یعنی عدالت، بهره‌ وری، مردم‌ محوری و خانواده‌ محوری را دولت پیگیری می‌ کنیم.

لطیفی؛ اضافه کرد: در بحث عدالت همه حق برابری دارند و در این زمینه بهره‌ وری در ورزش حائز اهمیت است، چرا که هرچه در امر ورزش هزینه کنیم چندین برابر در درمان کاهش هزینه خواهیم داشت.

وی ابراز داشت: در خصوص بحث جبران خدمات، رئیس جمهور دستور دادند که این امر پیگیری شود هرچند کار بسیار پیچیده است. اما بحث فوق‌ العاده ویژه باید به همه تعلق گیرد؛ لذا حمایت ویژه باید از وزارت ورزش و جوانان کشور انجام شود.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه سال گذشته ۳۹ دستگاه در کشور، اصلاح ساختار شدند، بیان کرد: سال‌ های گذشته‌ آزمون به صورت یکپارجه و متمرکز برگزار می‌ شد، اما در شورای توسعه و مدیریت مصوب شد تا به صورت استانی استخدام‌ ها انجام شود.

لطیفی خاطرنشان کرد: حدود ۱۵ درصد کارمندان به صورت قرارداد کار معین هستند و تلاش می‌ کنیم منابع انسانی خود را از این مجموعه انتخاب کنیم.

آمادگی ۱۰ هزار سالن ورزشی برای برگزاری جشن‌ های ازدواج آسان

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز با اشاره به اینکه مولدسازی می‌ تواند تحولی دیگر در ورزش کشور باشد، افزود: با مولدسازی، مدیریت دارایی‌ ها را ارتقا می‌ دهیم و مکمل آن نوع مدیریتی ما است، لذا باید بهره‌ وری از منابع قانونی را یک تکلیف بدانیم.

وی با بیان این مطلب که در کل کشور درآمد تمام مکان‌ هایی که وزارت ورزش اجازه داده است، فقط مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است که به هیچ وجه بهره‌ وری محسوب نمی‌ شود، عنوان کرد: مباحث اقتصادی در همه دستگاه‌ ها باید انجام شود و در ورزش نیز بدون اینکه گران بشود، باید اقتصاد ورزشی فعالیت کند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ۲ میلیون متر مربع به فضای ورزشی کشور اضافه شده است، افزود: همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر ۶۰۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی اضافه شده است.

سجادی افزود: با تاکید رئیس‌جمهور، فضای ورزشی و سالن‌ ها به صورت رایگان در اختیار زوج‌ های جوان قرار می‌ گیرد و هم اکنون ۱۰ هزار مکان ورزشی آماده رایگان پذیرای جشن‌ های ازدواج آسان است.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه ضمن تبریک ایام پر فیض ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، افزود: استان کرمان علیرغم انجام فعالیت‌ های ورزشی و دارا بودن ۳ تیم لیگ برتری فوتبال، اما توازن مناسبی در سطح استان وجود ندارد؛ لذا امید داریم که این امر محقق شود.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha