سرمایه گذاری و حمایت از آن، راه حل مشکلات اقتصادی است

استاندار کرمان در جلسه شورای وحدت استان کرمان، راهکار حل مشکلات اقتصادی را در سرمایه‌ گذاری دانست و بر حمایت و تسهیل شرایط برای فعالیت سرمایه‌ گذاران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در نشست اعضای شورای وحدت استان کرمان، رسیدگی به دغدغه‌ های مردم را وظیفه مسئولان دانست و گفت: مردم، دغدغه‌ های جدی و مهمی دارند و وظیفه همه ماست که به آنها رسیدگی کنیم.

وی، مثبت شدن نرخ رشد، عدم استقراض دولت از بانک مرکزی و اجرای طرح ارز ترجیحی را به عنوان اقدامات بزرگ و موثر دولت مردمی بیان و اظهار کرد: دولت کارهای زیادی انجام داده، اما دشمن با انجام کارهای رسانه‌ ای به دنبال دیده نشدن این فعالیت‌ ها است.

استاندار کرمان، به سفر ریاست جمهوری به استان و بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان مصوبه آن اشاره و عنوان کرد : تاکنون ۳ هزار میلیارد تومان این مصوبات تخصیص داده شده است.

فداکار، در ادامه راهکار حل مشکلات اقتصادی را در سرمایه‌ گذاری دانست و بر تسهیل شرایط برای فعالیت سرمایه‌ گذاران تاکید کرد.

وی، تامین آب را یکی از مسائل اساسی استان عنوان کرد و با باین اینکه طرح انتقال آب به کرمان تا سال آینده آغاز می‌ شود، ابراز داشت: طرح انتقال آب شرب به جیرفت و عنبرآباد نیز کلنگ‌ زنی شده و مشکل آب شرب شرق استان نیز به زودی برطرف می‌ شود.

رئیس شورای وحدت استان کرمان در این دیدار، تصریح کرد: شورای وحدت قبل از انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفت و در حال حاضر به عنوان هدایت کننده و داور در حال فعالیت است.

حجت‌ الاسلام سید جواد موسوی با اشاره به اینکه ۲۰ حزب یا تشکل، عضو شورای وحدت استان هستند، خاطرنشان کرد: این شورا بزرگترین تشکل سیاسی محسوب می‌ شود.

وی، ارائه تعریف درست و جامع از انقلابی بودن، تلاش برای وحدت انقلاب و تلاش برای افزایش تعداد نمایندگان انقلابی و جهادی در مجلس شورای اسلامی را از جمله رویکردهای شورای وحدت استان عنوان کرد.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha