افتتاح ۲ طرح جهاد کشاورزی در ارزوئیه/ پیگیری مطالبات پنبه کاران در سریع ترین زمان ممکن

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان با تاکید بر اشتغال و توسعه پایدار شهرستان ارزوئیه اظهار داشت: با توجه به اینکه اقتصاد شهرستان ارزوئیه بر پایه کشاورزی است و مطالبات پنبه‌کاران در سریع‌ ترین زمان ممکن تا قبل از ایام نوروز پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر حسن‌ زاده در سفر یک روزه خود به شهرستان ارزوئیه در حاشیه بازدید از کارخانه پنبه بیان کرد: به تمامی کشاورزان پنبه‌ کار اطمینان می‌ دهیم که مسئولان بی‌ وقفه پیگیر پرداخت تمامی مطالبات آنها در کمترین زمان ممکن هستند.

وی اظهار داشت: سیاست‌ های اصلی جهاد کشاورزی کشت قراردادی است و ۸۵۰ هکتار کشت قراردادی پنبه توسط تعاونی تولید انجام داده شد و امسال بیش از ۴۰ درصد افزایش تولید پنبه در مزارع اتفاق افتاد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان با تاکید بر اشتغال و توسعه پایدار شهرستان ارزوئیه، تصریح کرد: با توجه به اینکه اقتصاد شهرستان ارزوئیه بر پایه کشاورزی است و مطالبات پنبه‌ کاران در سریع‌ ترین زمان ممکن تا قبل از ایام نوروز پرداخت شود.

حسن زاده، در ادامه طرح سردخانه ۲ هزار تنی شهید سلیمانی را با اعتباری بالغ ‌بر ۱۰ میلیارد و ظرفیت ۱۷۵۰ تن بالای صفر و ۲۵۰ تن زیر صفر با اشتغال زایی ۱۰ نفر به بهره برداری رساند.

همچنین طرح پرورش شتر با ظرفیت ۷۰ شتر بومی منطقه و با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال و با اشتغال ۱۲ نفر با حضور وی؛ به بهره‌ برداری رسید.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha