استقبال دانشجویان از شرکت در آئین اعتکاف امسال

مراسم معنوی اعتکاف خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز امسال در مسجد آقا باباخان و با شرکت اساتید و اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با بیان اینکه در برنامه اعتکاف امسال برنامه‌های فرهنگی، اعتقادی و نشست‌های معرفتی با حضور سخنرانان و اساتید برپا می شود، اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف خانواده بزرگ علوم پزشکی شیراز، امسال در مسجد آقا باباخان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از طریق سایتhttp://daneshjoo.sums.ac.ir برای شرکت در این آئین اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حمید مقامی» با اشاره به زمان برگزاری این مراسم معنوی از پانزدهم تا هفدهم بهمن سال جاری در مسجد آقا باباخان گفت: بر اساس آمار ثبت نام شدگان در سامانه http://daneshjoo.sums.ac.ir تاکنون استقبال قابل توجهی بری شرکت در این آئین گزارش شده است.

او با بیان اینکه برای اعتکاف دانشجویی هیچ محدودیتی وجود ندارد، اضافه کرد: مانند سال‌های گذشته، دانشجویانی از ملیت‌های مختلف در آئین اعتکاف شرکت می‌کنند و معتقدیم این افراد به عنوان سفیران فرهنگی در ترویج فرهنگ اعتکاف نقش موثری دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha