دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت منصوب شد/ امنیت مردم خط قرمزی است که تعارف بردار نیست

با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه افشین صالحی نژاد، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان بردسیر، به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان، امام جمعه جیرفت، رئیس دادگستری جیرفت و سایر مقاقمات استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حکم انتصاب دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان جیرفت که به امضای حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای ریاست محترم قوه قضائیه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

دادستان جدید شهرستان جیرفت در امروز ۹ بهمن ماه در مراسم معارفه خود، گفت: امنیت مردم خط قرمزی است، که تعارف بردار نیست و در خصوص جرائم خشن به نحوی برخورد می شود که بازدارنده باشد.

افشین صالحی نژاد؛ تحول و تعالی دادستانی جیرفت به نحوی که موجبات رضایت مندی هر چه بیشتر مردم را فراهم آورد را از اهداف خود برشمرد و اظهار کرد: مردم محوری از مهمترین برنامه های دادسرای جیرفت خواهد بود.

وی احیاء حقوق عامه در شهرستان جیرفت و پیگیری مطالبات به حق مردم، کاهش اطاله دادرسی، کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و حمایت از مدیران انقلابی، متدین و دلسوز را از دیگر برنامه های خود در دادستانی جیرفت برشمرد و تاکید کرد: صراحتا اعلام می کنم که در مبارزه با فساد، خط قرمز و تعارفی با هیچ فردی ندارم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت منصوب شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت تصریح کرد: افزایش دادرسی های الکترونیک، تحقق دادسرای پویا در مسیر تحول قضایی، استفاده از ظرفیت نخبگان و آحاد مردم، حمایت از تولید و اشتغال، رسیدگی به مشکلات کشاورزان مظلوم جیرفت و برخورد با افرادی که به دنبال نارضایتی مردم هستند، از دیگر برنامه های دادسرای جیرفت در دوره جدید مدیریتی خو اهد بود.

صالحی نژاد عنوان کرد: برخی افراد به دنبال ایجاد نارضایتی هستند و وظیفه ما مقابله با این افراد است تا موجب نارضایتی در مردم نشوند و تلاش ما بر مردم محوری و جلب رضایت مردم است؛ زیرا رضایت خدا هم در گرو رضایت مردم است.

وی تاکید کرد: به مسائل و مشکلات شهرستان جیرفت اشراف دارم و قاطعانه درصدد احقاق حقوق مردم هستم و شرایطی ایجاد می‌ کنیم که شهرستان جیرفت از نظر کاهش جرائم خشن و امنیتی شاخص باشد.

دادستان جدید شهرستان جیرفت، اضافه کرد: سرعت عمل در کار بسیار در این شهرستان مورد نیاز است و تلاش می‌ کنیم اطاله دادرسی کاهش یافته و زمان رسیدگی به پرونده‌ ها به کمترین حد برسد.

صالحی نژاد، ادامه داد: با تقویت دادرسی الکترونیک و دادسرای هوشمند تلاش می‌ کنیم داسرایی پویا و فعال و در مسیر سند تحول قضایی و بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه حامی همه برنامه‌ های تولیدی و اشتغالزایی هستیم، اضافه کرد: مشکلات کشاورزان مظلوم جیرفت و اخلال هایی که در بازار ایجاد می شود با کمک نیروهای امنیتی رصد خواهد شد.

شایان ذکر است؛ صالحی نژاد فعالیت قضائی خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز و در سمت های مختلفی از جمله قاضی اجرای احکام عنبرآباد، جانشین دادستان عنبرآباد، دادیار دادسرای عمومی و انقلاب کرمان، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرمان و معاون دادستان بردسیر خدمت نموده است و در سال ۱۳۹۸ از سوی رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر منصوب شده بود.

همچنین در این آئین از خدمات حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان جیرفت که به سمت رئیس شعبه دادگاه کیفری دو تهران منصوب شده است، تجلیل به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha