فعال شدن نوبت عصرِ درمانگاهِ همه بیمارستانهای تحت پوشش علوم پزشکی لارستان

معاون درمان دانشگاه از فعال شدن نوبت عصر درمانگاه تخصصی بیمارستانهای تحت پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محمد آزادگان، معاون درمان دانشگاه در خصوص این خبر اظهار داشت: با توجه به حجم مراجعات به بیمارستانهای تحت پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان در شهرستانهای خنج، اوز و بخش بیرم همچنین با هدف ارائه خدمات بیشتر به بیماران در بخش دولتی، درمانگاه تخصصی این بیمارستانها در نوبت عصر فعال شد.

وی افزود:با افزوده شدن پزشکان تمام وقت و علی رغم برخی مقاومتها در این خصوص اولویت را بر رفاه عمومی قرارداده و با فعال نمودن نوبت عصر درمانگاهها در راستای ارتقا بهره وری و افزایش خدمات، در پی بالا بردن رضایتمندی عمومی از مجموعه علوم پزشکی لارستان هستیم.

دکتر آزادگان خاطر نشان کرد: در اغلب روزها در نوبت عصر درمانگاه بیمارستان خنج و بیرم، متخصصین داخلی و اطفال و جراحی و قلب و جراحی و روانپزشک و زنان، در نوبت عصر درمانگاه بیمارستان اوز، متخصصین ارتوپدی، سونوگرافی، اطفال، زنان به ارائه خدمت می پردازند.

گفتنی است که نوبت عصر کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده لارستان نیز از مدتها پیش راه اندازی شده و چندی است با افزایش تخصص های جدید، ارائه خدمات بیشتری را در نوبت عصر این مرکز داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha