اهدای ۵۵ سری لوازم ضروری منزل به زنان سرپرست خانوار در کرمان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان؛ طی مراسمی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر ۵۵ سری لوازم ضروری منزل به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک کرمان اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا و روز زن به مقام و ارزش زن در اسلام اشاره و اظهار کرد:بانوان باید در زندگی, حضرت زهرا (س) را الگوی واقعی خود قرار دهند.


وی با بیان اینکه کار در کمیته امداد و خدمت‌ رسانی به محرومان افتخار بزرگی است که خداوند نصیب ما امدادگران کرده است، افزود: تمام تلاش ما این است که با ایجاد مشاغل خرد و خانگی برای زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بتوانیم زمینه اشتغال و توانمندی آن‌ ها را فراهم کنیم تا بتوانند در کنار رسیدگی به امور زندگی و فرزندان درآمد نیز کسب کنند.


مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در ادامه خاطرنشان کرد: این ۵۵ سری لوازم ضروری منزل شامل یخچال، بخاری، ماشین لباسشویی و گاز به ارزش ۳۷۰ میلیون تومان از محل درآمد زکات باهم افزایی مراکز نیکوکاری تهیه و به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک کرمان اهداء شد.


شایسته ذکر است؛ همچنین در حاشیه این مراسم از ۲۵ نفر از بانوان نخبه تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک کرمان با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.

اداره کل کمیته امداد امام استان کرمان


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha