شهردار شیراز: صنعت گردشگری اقتصاد شیراز را متحول می‌کند

طرح‌های پنج‌گانه زیرساختی گردشگری در بوستان کوهستانی ۲۰۰۰هکتاری دراک عملیاتی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،شهردار شیراز گفت: این کلانشهر مقام نخست را ازنظر بناهای باستانی جهانی و ثبت آثار میراثی د ر کشور داراست و باید تمامی نهادها و سازمان‌های شیراز برای ارتقای صنعت گرد شگری تلاش کنند؛ زیرا اگر د رست به صنعت گرد شگری پرد اخته شود، اقتصاد شهر متحول می‌شود.
محمد حسن اسدی د ر بازد ید از نمایشگاه گرد شگری و صنایع‌د ستی د ر مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، با تصریح بر استقبال بالایی که از این نمایشگاه شده، اظهار کرد: شیراز به سبب جذابیت و ظرفیت‌های بی‌نظیری که د ارد، موردتوجه مرد م کشور است و این خود نشان می‌د هد که شیراز قطب گرد شگری ایران است.
اسدی گفت: شهربازی، آکواریوم، تله‌کابین و باغ پرند گان و پارک آبی از پروژه‌های پنج‌گانه زیرساختی گردشگری کلانشهر شیراز در بوستان کوهستانی دو هزار هکتاری دراک هستند که با مشارکت سرمایه‌گذار عملیاتی می‌شوند.
شهردار شیراز با اشاره پیش‌بینی ۲ شهربازی بزرگ و متوسط مقیاس در بوستان کوهستانی دو هزار هکتاری دراک بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با شرکت سرمایه‌گذار انعقاد کرده‌ایم که د ر فاز یک شهربازی متوسط مقیاس را احداث کنیم.

او با اشاره به اینکه احد اث پروژه بزرگ آکواریوم به‌عنوان یکی از مقاصد گرد شگری د رون‌شهری تصریح کرد : کار این پروژه با مشارکت شرکت سرمایه‌‎گذار ترکیه‌ای تا حدی زیاد جلو رفته است.
اسدی بیان کرد: قرارد اد احد اث پارک آبی و باغ پرند گان نیز با این شرکت ترکیه‌ای بسته‌شده است و برای تله‌کابین نیز با سرمایه‌گذار وارد مذاکره شد ه‌ایم و امید واریم که د ر هفته شیراز سال ۱۴۰۳حد اقل د و پروژه از این پنج پروژه به بهره‌برد اری برسد.
شهردار شیراز با اشاره به همزمانی نوروز با ماه ضیافت الهی گفت: در ویژه‌برنامه‌ای که در نخستین ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز تعیین کرده‌ایم، میزبان افطاری زائران و گردشگران نوروزی خواهیم بود.
او از ارائه خدمات به زائران و گردشگران نوروزی و همکاری با مراکز خیریه در راستای افطاری دادن به مهمانان نوروزی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha