امین اسماعیل نژاد: بازگشت به تنظیمات کارخانه

امین اسماعیل نژاد این روزها دوباره در بهترین فرم خود قرار دارد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، امین اسماعیل نژاد در رقابت‌های لیگ ملت‌ها پدیده والیبال ایران بود. این بازیکن با درخشش فوق العاده خود در آن تورنومنت نامش را بر سر زبان ها انداخت و توانست خود را به بازیکن اصلی تیم ملی والیبال ایران تبدیل کند.

اگرچه اسماعیل نژاد نتوانست درخشش در لیگ ملت ها را در قهرمانی جهان نیز تکرار کند اما قطعاً در آینده همچنان یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی خواهد بود.

این ستاره والیبال ایران بعد از قهرمانی جهان چند ماه پر سر و صدا را سپری کرد. در ابتدا قرار بود تعاملی صورت بگیرد تا مدت زمان باقی مانده از سربازی اسماعیل نژاد بخشیده شود یا اینکه به این بازیکن اجازه داده شود تا در در تیمی از لیگ برتر بازی کند که خودش می خواهد اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و او در این فصل از رقابت ها برای پاس گرگان به میدان می‌رود.

در اوایل لیگ اسماعیل نژاد به خاطر اتفاقاتی که برایش رخ داده بود کم روحیه نشان می‌داد اما رفته رفته دوباره توانست فرم فوق العاده خود را به دست بیاورد و حالا یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر والیبال ایران محسوب می‌شود. این پشت خط زن ملی پوش که در بازی ابتدای هفته گذشته مقابل راه‌یاب ملل مریوان 30 امتیاز کسب کرده بود، در دیدار بعدی برابر فولاد سیرجان هم 26 امتیاز به دست آورد تا با ثبت آمار استثنایی 56 امتیاز فقط در دو بازی نشان دهد که در چه وضعیت فوق‌العاده‌ای به سر می‌برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha