درخواست عجیب بازیکنان تیم ملی والیبال ژاپن از ایرانی‌ها

کنتو میائورا، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن از هواداران ارومیه‌ای درخواست کرد که آن‌ها را حمایت کنند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)ساعاتی قبل تیم ملی والیبال ژاپن به ارومیه رسید تا بالاخره انتظارات در مورد این تیم به پایان برسد. فیلیپ بلین همه ستاره‌های خود را به ایران آورده و قصد دارد بعد از سومی در لیگ ملت‌ها حالا قهرمانی با ژاپن در رقابت‌های قهرمانی آسیا را هم تجربه کند.

فیلیپ بلین بعد از رسیدن به ارومیه و استقبال گرمی که از او شده بود گفت: "بدیهی است که رقابت‌های قهرمانی آسیا یک تورنومنت بسیار مهم برای ما محسوب می‌شود. ما یکی از نام‌آورترین کشورها در ورزش والیبال و رقیبی سرسخت برای رقبا در مسابقات هستیم. پس از مسابقات خوب لیگ ملت‌ها ما مسیر خود را به سوی المپیک ۲۰۲۴ پاریس ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم بهترین رقابت را انجام دهیم. امیدوارم همه از حضور در این رقابت‌ها و شهر و کشور لذت ببریم. "

همچنین کنتو میائورا، یکی از ستاره‌های تیم ملی والیبال ژاپن گفت: "از اینکه در ارومیه بازی می‌کنیم خوشحال و هیجان زده هستیم. از هواداران در ارومیه می‌خواهم که از تیم ملی والیبال ژاپن حمایت کنند. "

گفتنی است رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از سه روز دیگر در ارومیه آغاز خواهد شد و بسیاری معتقد هستند که نهایتاً ایران و ژاپن راهی فینال مسابقات خواهند شد. هر چند که رقبای سرسخت دیگری نیز مثل چین، قطر و کره‌جنوبی نیز در رقابت‌ها حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha