سه پروژه انجمن اوتیسم ایران به بهره‌ برداری رسید

سه پروژه مرکز مشاوره (help line)، ایمنی (safety) و بازتوانی از راه دور (tele rehab) با حضور مدیرکل سازمان‌های مردم ‌نهاد و خیّرین سلامت وزارت بهداشت، به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، مهندس محمدجواد حیدری‌ پور، در آیین بهره برداری از سه پروژه انجمن اوتیسم ایران، با اشاره به اهمیت مسئولیت‌ پذیری اجتماعی شرکت‌ ها و بنگاه‌ های اقتصادی، گفت: این مفهوم از راهکارهای مهم در بهبود شرایط جامعه و توجه به سلامت همگانی است و خوشبختانه در مجموعه اداره کل سازمان ‌های مردم ‌نهاد و خیّرین سلامت، اداره ‌ای تحت همین عنوان شکل گرفته است.

مدیرکل سازمان‌ های مردم ‌نهاد و خیّرین سلامت افزود: خوشبختانه در وزارت بهداشت و علیرغم نوپا بودن، مشارکت درخوری با توجه به این رویکرد به ویژه در دوران کرونا جذب شده و روز به‌ روز شاهد گسترش هر چه بیشتر آن خواهیم بود.

گفتنی است، پیش از آغاز بهره‌ برداری رسمی از پروژه‌ ها و بازدید از بخش‌های گوناگون انجمن، ارائه‌ هایی در معرفی طیف اوتیسم و انجمن اوتیسم ایران، معرفی پروژه‌ ها و مشارکت‌ کنندگان، و پیش‌ نهادهایی برای همکاری‌ های آینده انجمن و سازمان جهانی بهداشت، انجام شد.

این پروژه‌ ها با همکاری شرکت ‌های اسنپ، همراه اول و فناپ و سازمان جهانی بهداشت در ایران در راستای اهداف و چشم‌ انداز انجمن اوتیسم ایران به بهره ‌برداری رسیده است و شرکت ‌های نام ‌برده در راستای مسئولیت ‌پذیری اجتماعی بنگاه ‌های خود به انجمن اوتیسم یاری رسانده‌ اند.
در این آیین، دکتر جعفر حسین، نماینده سازمان جهانی بهداشت، و نمایندگان بنگاه‌ های اقتصادی مشارکت ‌کننده و گروهی از گردانندگان انجمن اوتیسم و خانوادگان اوتیسم حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha