مشاوران مدارس تاثیرگذارترین افراد در پیشگیری از آسیب های اجتماعی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جمع مشاوران مدارس متوسطه نواحی یک و دو که با حضور مجازی مشاوران مدارس سایر مناطق استان برگزار شد، گفت: مشاوران مدارس تاثیرگذارترین افراد در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی در جمع مشاوران مدارس متوسطه نواحی یک و دو که با حضور مجازی مشاوران مدارس سایر مناطق استان برگزار شد، گفت: مشاوران مدارس تاثیرگذارترین افراد در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان هستند.

وی افزود: در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی همه تلاش ها باید منجر به اتفاق مثبتی در مدرسه شود که همانا کاهش این آسیب هاست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ابراز داشت: روح انسان به شدت آزرده می شود زمانی که شاهد آسیب های اجتماعی در جامعه هستیم، واقعیت این است که باید با حساسیت، دقت و دلسوزانه پیگیر پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس باشیم.

رضایی بیان کرد: در عصر حاضر آسیب های اجتماعی زیادی گریبانگیر فرزندان ما هستند و بخشی از آن مربوط می شود به حضور بی قید و شرط فرزندان ما در فضای مجازی، سه سال مدارس را تعطیل کردیم در صورتی که کشورهای پیشرفته دنیا آموزش را به صورت حضوری برگزار کردند.

وی با بیان اینکه موضوع جامعه پذیری دانش آموزان بسیار مهم است و باید در مدرسه محقق شود، اظهار داشت: رفتار اجتماعی مطلوب به عنوان شهروندی هنجارشناس از دانش آموزان مورد انتظار است، امروز کار همه ما در زمینه پرورش دانش آموزان سخت است تا زمانی که فرزندان ما دوباره به شرایط قبل و دور از فضای مجازی قرار گیرند، دشواری های زیادی داریم.

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha