مشکلات امروز جامعه ناشی از ترک آرمان های اصیل انقلاب است / حجاب حد و حدودی دارد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: : ما باید آرمان های اصیل انقلاب را مد نظر قرار داده و از آن ها حفاظت کنیم و متاسفانه ۸۰ درصد مشکلات امروز ناشی از این است که آرمان‌های اصیل انقلاب و امر به معروف و نهی از منکر ترک شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، علی نیک زاد صبح روز پنجشنبه(۱۵دیماه) درهمایش هادیان سیاسی و چهره های تاثیر گذاراقشار بسیج استان زنجان ضمن تسلیت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی با بیان اینکه ایمان و اخلاص این شهید، در یک مقطع زمانی بالاترین نظر سنجی در خصوص ریاست جمهوری ایشان بود ولی ایشان با اخلاص و ولایت پذیری که داشتند فرمودند که من سربازی به این‌ ملت را ترجیح می‌دهم.

وی با بیان اینکه شهید در هر نسلی قرار نمی‌گیرد و هرکسی توفیق شهادت را ندارد افزود: بالاترین خلعتی که در کره خاکی به انسان داده میشود خلعت شهادت است،ماندگاری ما به برکت خون همین شهیدان است .

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خطاب به جوانان بیان کرد : ما توان این را داریم که بصورت مستقل و شرافتمندانه روی پای خود بایستیم ،‌جوانان بدانند که این کشور بالغ بر چهار هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده است.

نیکزاد با بیان اینکه کشور ما مستقل است و مستقل بودن هزینه دارد اظهار کرد: گفتمان امامین انقلاب حق است و عزل و نصب ها و پارتی بازی هایی که صورت می گیرد ناشی از دور شدن از گفتمان انقلاب است و راه انقلاب درست است و جمهوری اسلامی حق است ولی واقعیت این است ایران نمیخواد سلطه پذیر یا سلطه گر باشد .

وی با بیان اینکه امروزه امپراطوری رسانه ای دنیا با وقاحت تمام و بی شرمانه مطالبی را علیه جمهوری اسلامی بیان میکرد افزود : امروزه در جنگ رسانه ای تمام عیار هستیم و مجاهدت های علمی در عرصه دفاعی و هسته ای و... اگر در این کشور نبود دشمن به راحتی می‌توانست کشور را حذف کند .

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقتصاد لازم است اما آیا می تواند شرط اول هم باشد تصریح کرد: ما باید آرمان های اصیل انقلاب را مد نظر قرار داده و از آن ها حفاظت کنیم و متاسفانه ۸۰ درصد مشکلات امروز ناشی از این است که آرمان‌های اصیل انقلاب و امر به معروف و نهی از منکر ترک شده است

نیکزاد با اظهار تأسف از اینکه متاسفانه برخی از مسئولان دنیا را گرفته و آخرت را رها کرده‌اند تصریح کرد: همین امر باعث بروز بسیاری از مشکلات و ناکارآمدی ها شده است

وی در ادامه همایش در پاسخ به سوال حاضرین بیان کرد : من پیگیر شفافیت آرا هستم اما در هرچیزی شفافیت نیست مگر اینکه حزب وجود داشته باشد و اگر موضوعی بود حزب باید پاسخگو شود و در مجلس شفافیت آرا بجز در موارد صنفی و منطقه ای و رأی به اشخاص در کمیسیون ها و هیات رییسه، مصوب کردیم.

حجاب حد و حدود دارد

این مسئول با اشاره به موضوع قطعی اینترنت بیان کرد : پیش از این فضای مجازی محدود نبود و به راحتی امکان پذیر بود ولی باتوجه به فتنه های اخیر و آشوب در کشور مجبور به محدود در فضای مجازی شدیم.

نیکزاد با اشاره به اینکه اگر در قانون جمهوری اسلامی حق اعتراض وجود دارد، حجاب هم حد و حدود داردافزود : موضوع حجاب در کشور ما قانون است و باید این قانون رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت؛ بازدید از پروژه احداث ورزشگاه سه‌هزار نفری شهرستان ابهر، بازدید از پروژه احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) خدابنده، حضور و سخنرانی در همایش هادیان سیاسی سپاه استان زنجان، بازدید از پروژه احداث و تعریض محور ارتباطی زنجان- دندی و زنجان - بیجار و جلسه با مدیران دستگاه های اجرایی استان از برنامه های سفر یک روزه نایب رییس اول مجلس به زنجان است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha