پروژه نیمه کاره ورزشگاه سه هزار نفری ابهر بعد از ۱۵ سال در دستور کار قرار گرفت

اجرا و تکمیل پروژه نیمه کاره ورزشگاه سه هزار نفری ابهر بعد از ۱۵ سال بلاتکلیفی در تخصیص اعتبارات مورد نیاز، در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، علی نیکزاد صبح روز پنجشنبه(۱۵ دیماه) در جریان سفر یک روزه به استان زنجان در بدو ورود از پروژه احداث ورزشگاه سه هزار نفری ابهر بازدید کرد و بعد از ۱۵ سال بلاتکلیفی در تخصیص اعتبارات مورد نیاز، در دستور کار قرار گرفت.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در این بازدید بر ضرورت فعال شدن دوباره احداث پروژه سه هزار نفری ابهر تأکید کرد و افزود: تلاش می کنیم اعتبار ملی چهار میلیارد تومانی وزارت ورزش به این پروژه را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: امسال عملیات اجرایی این پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی آغاز می شود و سال آینده تلاش می کنیم اعتبار بیشتری برای به پایان رساندن پروژه اختصاص داده شود.

به گفته احمد خداوردی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان در این بازدید ، تکمیل پروژه سه هزار نفری ابهر نیازمند ۴۵ میلیارد تومان اعتبار است که در سال جاری از محل اعتبارات ‌توازن منطقه ای ۱۵ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

شایان ذکر است: این پروژه که ۱۵ سال از آغاز عملیات اجرایی آن می گذرد، چندین سال است که متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت؛ بازدید از پروژه احداث ورزشگاه سه‌هزار نفری شهرستان ابهر، بازدید از پروژه احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) خدابنده، حضور و سخنرانی در همایش هادیان سیاسی سپاه استان زنجان، بازدید از پروژه احداث و تعریض محور ارتباطی زنجان- دندی و زنجان - بیجار و جلسه با مدیران دستگاه های اجرایی استان از برنامه های سفر یک روزه نایب رییس اول مجلس به زنجان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha