۶۰۰ کشته و ۵ هزار معلول در تصادفات رانندگی استان کرمان

فرمانده پلیس‌ راه شمال استان کرمان با بیان اینکه امسال بیش از ۶۰۰ نفر در تصادفات استان جان خود را از دست دادند، گفت: بیش از ۵ هزار نفر معلول ناشی از تصادفات در استان کرمان داریم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ علی رضایی ، اظهار داشت: راهداران سربازان گمنامی در جاده‌ های کشور و استان هستند، که خدمت آنها دیده نمی‌ شود و در کنار پلیس برای مردم فعالیت می‌ کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شبانه روزی در خدمت مردم بوده و جان خود را در جاده‌ ها کف دست گرفتند، افزود: متاسفانه در سال گذشته ۸۸۳ نفر در جاده‌ های استان بر اثر تصادفات فوت کردند.

فرمانده پلیس‌ راه شمال استان کرمان با بیان اینکه امسال بیش از ۶۰۰ نفر در تصادفات استان جان خود را از دست دادند، گفت: وضعیت راه‌ های استان کرمان مناسب نیست، راه‌ های استان کرمان نیازمند بودجه برای رسیدگی و بهسازی به وضعیت ایمنی مناسب است.

سرهنگ رضایی، با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 4 هزار فقره تصادف در جاده‌ های فرعی و اصلی استان اتفاق افتاده است، گفت: بیش از ۵ هزار نفر معلول ناشی از تصادفات در استان کرمان داریم.

وی با بیان اینکه امسال تاکنون بیش از ۳ هزار تصادف فوتی و مجروح در جاده‌ های استان کرمان به وقوع پیوسته است، ادامه داد: در هشت ماهه نخست امسال، بیش از ۶۰۰ نفر در استان کرمان بر اثر تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.

فرمانده پلیس‌ راه شمال استان کرمان با بیان اینکه کاهش تلفات جاده‌ ای در استان کرمان، همت جهادی از سوی تمام دستگاه‌ ها را می‌ طلبد، عنوان کرد: در جاده‌ های استان کرمان مردم به راحتی جان خود را از دست می‌ دهند؛ که این اصلاً پذیرفته نیست.

سرهنگ رضایی یادآور شد: وسعت راه‌ های استان کرمان زیاد است، که بر اساس طول راه ها نصب دوربین‌ های ثبت تخلفات در تمام جاده‌ های استان کرمان ضرورت دارد و انتظار می‌ رود با پلیس در مسئولیت سنگینی که دارد، همکاری شود.

وی خاطرنشان کرد: افتخار می کنیم این که در جاده‌ های استان کرمان، عزیزانی با رنگ‌ های متفاوت لباس از نارنجی راهداری تا قرمز هلال‌ احمر و سفید اورژانس در کنار ما هستند و امیدواریم با همت بیشتر بتوانیم کاهش تصادفات را در جاده‌ های استان رقم بزنیم.

وزارت راه و شهرسازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha