جاده های استان کرمان برفی و لغزنده است/ از تردد غیرضروری در محورهای استان پرهیز کنید

رئیس پلیس راه شمال استان از شرایط جوی و وضعیت جاده های استان خبر داد و گفت: اکثر جاده های استان بر اثر بارش برف و باران و کاهش دما حالت لغزنده پیدا کرده و هم استانی های گرامی تمهیدات لازم را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ "علی رضایی" گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی از روز قبل در آسمان استان و برودت هوا ، اکثر جاده های استان کرمان دچار لغزندگی شده و در برخی مسیرها نیز ریزش خفیف برف گزارش شده است.

وی افزود: هم اینک در محور باغین به برسیر ، محور نگار به بافت بارش خفیف برف و در محور ماهان به بم و هم چنین محور کرمان به شهداد قبل از تونل ریزش خفیف برف به همراه مه گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد و رانندگان باید با دقت و رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمان از رانندگان در خواست کرد: با توجه به شرایط جوی از تررد های جاده ای غیر ضروری در محورهای مواصلاتی استان به طور جدی خودداری کنند و با پرسنل انتظامی مستقر در محورهای مواصلاتی همکاری های لازم را داشته ، همچنین وسایل و تجهیزات لازم را به همراه خود داشته باشند، تا شاهد کاهش سوانح جاده ای در سطح استان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha