درخشش کاراته کاهای کرمانی در مسابقات آسیایی ازبکستان

طبق اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، سه کاراته کای کرمانی‌ توانستند در مسابقات آسیایی تاشکند ازبکستان، با یک مدال طلا و دو برنز خوش بدرخشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از ۲۵ آذر ماه جاری در تاشکند ازبکستان آغاز شده و تیم ایران در دو بخش مردان و زنان در رده‌ های مختلف سنی در این رویداد حاضر است.

در این مسابقات، فاطمه الزهرا سعیدآبادی در رده جوانان و در وزن ۵۳- کیلوگرم توانست با غلبه بر حریفان خود مقام اول را کسب کند و به مدال طلا دست یابد.

در وزن ۸۴- کیلوگرم و در بخش پسران زیر ۲۱ سال نیز، محمد مهدی مهاجری توانست مقام سوم و مدال برنز رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

همچنین در بخش کاتای انفرادی بانوان هم، ساجده جهانشاهی توانست، مدال برنز را کسب کند.

در پی درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های کاراته قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام میثم پاریزی به این شرح است:

کسب مدال طلای فاطمه زهرا سعیدآبادی و دو برنز محمد مهدی مهاجری و ساجده جهانشاهی در رقابت های کاراته قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان، موجب غرور و افتخار مردم استان کرمان گردید.

این درخشش، نشان از همت، غیرت و انگیزه بالای ورزشکاران این خطه از ایران عزیز دارد که می تواند نویدبخش روزهای درخشان برای ورزش کشور باشد.

اینجانب ضمن عرض تبریک این موفقیت به جامعه ورزش استان کرمان، رییس و اعضاء هیات کاراته استان کرمان، مربیان و دست‌ اندرکاران کاروان اعزامی تیم ملی ایران، از درگاه ایزد منان موفقیت و پیروزی روزافزون ورزشکاران را در فتح سکوهای قهرمانی مسئلت می نمایم.

میثم پاریزی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha