برگزاری بیش از هزار برنامه فرهنگی ورزشی بمناسبت دهه فجر در استان کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری بیش از هزار برنامه فرهنگی_ ورزشی طی ایام الله دهه مبارک فجر در سراسر این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ میثم پاریزی در پنجمین نشست هماهنگی کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه مبارک فجر که با حضور انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر مسئولین برگزار شد، به برنامه های این اداره کل به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اشاره و اعلام کرد: برنامه های مختلف و متنوعی در این دهه برگزار می‌ شود.

وی افزود: بیش از هزار برنامه فرهنگی_ ورزشی را در قالب همایش ها، جشنواره‌ ها، مسابقات ورزشی، برنامه های عمومی، حوزه همگانی، برنامه‌ های بخش کارگری، بخش دانش‌آموزی، حوزه دانشجویی و بخش های مختلفی که با ورزش و با مردم ارتباط مستقیم دارند، برنامه ریزی کردیم که طی این ایام، تحت عنوان کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، ابراز امیدواری کرد: نگاه رؤسای هیئت‌ های ورزشی استان به برگزاری برنامه ها نگاه استانی باشد و آن ها برنامه هایشان را در شهرستان هایشان رصد و پیگیری کنند، تا این برنامه‌ ها بتواند در شهرستان هایی که قابلیت اجرای برنامه ها به شکل ارزشمندی وجود دارد، انجام شود.

پاریزی به ایام الله دهه مبارک فجر اشاره و تصریح کرد: این ایام، ایام مغتنمی است؛ لذا اگر مقدور است، رؤسای هیئت ها به برنامه های شهرستانی سر بزنند و در آن ها حضور پیدا کنند.

وی با تأکید بر انجام برنامه های شاخص در این حوزه، بیان کرد: به هر حال یک سری از برنامه ها در استان عمومیت دارد و یک سری از برنامه ها در خود کمیته مطرح و شاخص است، که این ها را باید توجه داشته باشید اقدام موازی که باعث پراکندگی باشد، انجام نشود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز داشت: جامعه ورزش و جوانان برنامه ریزی کرده بتواند در ویژه برنامه دوازدهم بهمن ماه، سالروز ورود حضرت امام(ره) به ایران اسلامی حضور فعال داشته باشد، همچنین در برنامه میهمانی لاله ها که ۱۳ بهمن ماه در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار مطهر شهید سلیمانی برگزار می شود، مردم و مسئولان را همراهی می کنند.

پاریزی عنوان کرد: گرچه برنامه های ورزشی تیمی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در رشته های مختلف به دلیل زمان‌ بر بودن از قبل از جلسات اولیه ستاد دهه فجر آغاز شده اند, اما با این حال می طلبد؛ شروع برنامه های این اداره کل به شکل نمادین یا واقعی از محل گلزار و قبور مطهر شهدای کرمان باشد.

اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha