با سونامی بازنشستگان در هلال احمر مواجه ایم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت : در  ۲ ماه اخیر  با سونامی بازنشستگان هلال احمر در استان مواجه شده ایم ولی باید همچنان با  مشارکت و همکاری داوطلبان بهترین خدمات را به هموطنان ارائه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،‌سید قاسم موسوی روز سه شنبه (۱۵آذرماه) در مراسم جشن روز جهانی داوطلب با اشاره به دفتر برنامه توسعه سازمان ملل به دلیل اهمیت کار داوطلبانه روزی را در تقویم نامگذاری کرده است اظهار کرد:
مشارکت های شما داوطلبان بسیار ارزشمند است وچ۹چ برای هلال احمر باعث افتخار است که میزبان شما به دلیل کارهای ارزشمند اعضای هلال احمر هستیم.

وی با بیان اینکه شعار روز جهانی داوطلبان " چ۰همبستگی با کار داوطلبانه" است افزود : یکی از اصلی که در حوزه های استفاده کرد همبستگی است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان با بیان اینکه در ۲ ماه اخیر با سونامی بازنشستگان هلال احمر در استان مواجه شدیم بیان کرد : باتوجه به اینکه امروز امروز نزدیک به ۳۰ درصد کارکنان بازنشسته شده است ولی بایدما همچنان ادامه داده و در زمان حادثه در اسرع وقت بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

موسوی با بیان اینکه چشمان ما یاریگر شما داوطلبان است افزود : جمعیت هلال احمر بدون کمک و مشارکت داوطلبان هیج کاری را جلو نخواهد برد و امیدواریم حضور پررنگ این داوطلبان در برنامه های انسان دوستانه و پررنگ و پررنگ تر شود.

وی یا بیان اینکه داوطلبانی که با لباس قرمز و سفید در تمامی شرایط بحرانی هیچوقت ما را تنها نداشتند و یک قدم جلوتر از نیروهای سازمانی هستند بیان کرد : این نقطه قوت کار داوطلبانه است که امیدواریم با حضور موثر تر بتوانیم زمستان پر بارش و بدون حادثه را در سالجاری بدون نگرانی سپری کنیم .

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha