نیاز امروز ما در فضای آموزشی در مراکز تجمعی جمعیت مردمی است/ رشد ۸۵۰ درصدی پروژه های مدرسه سازی در زنجان 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت : امروزه بسیاری از نیازهای ما در فضای آموزشی در مراکز تجمعی جمعیت مردمی است که می‌طلبد شما خیرین در فضاهای جدید الاحداث نیز مثل گذشته همیار و همکار این اداره کل باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، حمیدرضا اسلامی پیش از ظهر روز پنجشنبه(۳آذر)‌ در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان با بیان خیرین مدرسه ساز به عنوان یکی از بال های توانمند دولت در بحث ساخت و تجهیز مدارس ، فضاهای آموزشی، پرورشی و فرهنگی در کنار دولت همکار و همیار است .

وی با اشاره به آمار ۳ سال اخیر تعداد پروژه هایی که توسط خیرین مدرسه ساز استان و کشور که در استان زنجان عملیاتی شده است افزود: در سال ۹۸ تعداد ۱۹ پروژه بالغ ب ۷.۵ میلیارد تومان تعهد خیرین را آغاز کردیم که این تعداد پروژه در سال ۹۹ به ۲۱ پروژه با تعهد ۲۰ میلیارد تومان رسید.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ تعداد پروژه ها به ۲۶ پروژه با ۳۹ میلیارد تعهد خیرین انجام شد بیان کرد: در سال جاری تاکنون ۲۶ پروژه با تعهد ۶۴ میلیاردتومان است که نسبت به سال ۹۸ بیش از ۸۵۰ درصد افرایش صورت گرفته است را در دست برنامه ساخت و ساز در استان داریم.

اسلامی تصریح کرد: در سال جاری افتخار داشتیم اولین مدرسه سبز کشور را در شهرک نیک سازان افتتاح کنیم که جز پروژه های خیرین بود .

امروزه نیازهای ما در فضای آموزشی در مراکز تجمعی جمعیت مردمی است

در ادامه علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه خیرین به عنوان شرکای تربیتی نهاد بزرگ آموزش و پرورش جایگاه عظیم و بزرگی دارند اظهار کرد : در فرایند تعلیم و تربیت است که دانش آموزانی که به واسطه انفاق خیرین در جایگاه های بالای علمی ، سیاسی و... قرار خواهند گرفت و ادامه دهنده راه شما خیرین خواهند بود.

وی افرود : باتوجه به وضعیت موجود و اقتضائات امروزی که در شرایط اقتصادی، جمعیتی ، مهاجرتی و .... قرار داریم می‌طلبد که مانند گذشته دستگیر ما باشید تا توفیق داشته باشیم از بهره انفاق شما در مسیر تعلیم و تربیت استفاده از بهره ببریم .

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه شما محسنین هستید که آینده سازان میهن اسلامی را به مرحله شکوفایی می‌رسانید بیام کرد : باتوجه به سبقه فعالیت خیرین در استان علیرغم اینکه تا به امروز در عمل ، گفتار و کردار به نقاط محروم توجه شده است ،امروزه بسیاری از نیازهای ما در فضای آموزشی در مراکز تجمعی جمعیت مردمی است می‌طلبد شما خیرین در فضاهای جدید الاحداث نیز مثل گذشته همیار و همکار این اداره کل باشید .

اسماعیلی تصریح کرد : اگر در شهرهایی مثل قیدار ، ابهر ، خرمدره و زنجان سیل مهاجرت درون شهری دانش آموزی را از مناطق حاشیه ای به مرکز شهر رو شود مشخص خواهد شد که کمبود فضای آموزشی در این شهرها جلوه خاص خود دارد کا اگر اهتمامی صورت گیرد در آینده مشکلات ما کم خواهد شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha