بنیاد مستضعفان، امید مردم مناطق محروم است

استاندار کرمان در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان کشور، گفت: دلخوشی و امید مناطق محروم به اقدامات خیرخواهانه بنیاد مستضعفین است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات این نهاد در مناطق محروم استان کرمان، گفت: دلخوشی و امید مناطق محروم به اقدامات خیرخواهانه بنیاد مستضعفین است.

وی اظهار داشت: انتظار مناطق محروم از بنیاد مستضعفان این است که آنها را رها نکند، در شهرستان قلعه‌ گنج اینگونه تلقی شده که بنیاد مستضعفان کار را نیمه تمام رها کرده است، در حالی که این نگاه باید برداشته شده و اقدامات بنیاد مستضعفان تکمیل شود.


استاندار کرمان، شهرستان رودبار جنوب را قطب تولید کنجد کشور دانست و افزود: بنیاد مستضعفان می‌ تواند در زمینه صنایع تبدیلی در این شهرستان وارد شود و استان کرمان از سرمایه‌ گذاری بنیاد مستضعفان استقبال می‌ کند.


فداکار گفت: بنیاد مستضعفان در شهر کرمان زمین‌ هایی دارد، که می‌ توان از آنها در طرح نهضت ملی مسکن استفاده کند، احداث واحد دامپروری و تولید شیر و ایجاد کارخانه لبنیات یک فرصت سرمایه‌ گذاری در جنوب استان کرمان است.


وی با بیان اینکه استان کرمان پیگیر است؛ تا کارخانه تعطیل شده نساجی کرمان به مرکز نوآوری و شرکت‌ های دانش‌ بنیان تبدیل شود، اظهار کرد: این کارخانه در محدوده شهری است، سوله‌ های زیادی دارد و در هر صورتی که بنیاد مستضعفان پای کار باشد، ما آمادگی داریم، که با آنها همکاری کنیم تا ساختمان این کارخانه بالفعل شده و راکد نباشد.


استاندار کرمان با اشاره به سیل اخیر استان کرمان گفت: تعدادی از قنوات آسیب دیده و تخریب شدند، که درخواست داریم بنیاد مستضعفان در احیای این قنات‌ ها همکاری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha