برگزاری دوره آموزشی "آشنایی با افزودنی های غذایی" در فسا

در راستای توانمندسازی کارشناسان حوزه نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی و همچنین مسئولین فنی واحدهای تولیدی، دوره آموزشی با عنوان "آشنایی با افزودنی های غذایی" در معاونت غذا و دارو برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر زهرا مجدی مدیر نظارت بر مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو با اعلام این خبر گفت: در راستای توانمندسازی کارشناسان حوزه نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی و همچنین مسئولین فنی واحدهای تولیدی، در تاریخ ١١ آبان ماه دوره آموزشی با عنوان "آشنایی با افزودنی های غذایی" در محل سالن کنفرانس معاونت غذا و دارو برگزار گردید. در این دوره ٨ ساعته شرکت کنندگان با انواع افزودنی های غذایی و کاربرد آنها در تکنولوژی و صنعت غذا آشنا شدند..

وی افزود: حوزه مدیریت نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی فسا مطابق برنامه چند سال اخیر، نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز کارشناسان و مسئولین فنی واحدهای تولیدی اقدام می نماید.
ایشان خاطر نشان کردند: مطابق دستورالعمل های جاری سازمان غذا و دارو مسئولین فنی واحدهای تولیدی به منظور تمدید کارت فعالیت خود موظف به گذراندن دوره های آموزشی تخصصی و کسب ٢۵ امتیاز سالیانه می باشند.
دکتر مجدی در پایان افزود: برگزاری دوره های آموزشی مذکور شرکت کنندگان را از هزینه های گزاف شرکت در کلاس های آموزشی آموزشگاه های خصوصی کشور و تحمل مشکلات سفر معاف میسازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha