بهای نگهداری و مقاوم‌سازی پل‌های شهری تصویب شد

دبیر شورای فنی شهرداری تهران از تصویب بهای تعمیر، نگهداری و مقاوم سازی پل‌های شهری و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، پژمان الله وردی زاده، از تصویب بهای تعمیر، نگهداری و مقاوم سازی پل‌های شهری و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سال ۱۴۰۱ همزمان با پنجاه و هشتمین نشست شورای فنی شهرداری تهران پس از بحث و بررسی اعضا خبر داد.

دبیر شورای فنی شهرداری تهران هدف از تدوین فهرست بهای تعمیر، نگهداری و مقاوم سازی پل‌های شهری را ایجاد وحدت رویه در امور مرتبط با تعمیر و مقاوم سازی پل‌های سواره رو در سطح شهر تهران دانست و از ابلاغ این سند از سوی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به همه واحدهای مدیریت شهری خبر داد.

وی، فهرست بهای چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را شامل فهرست بهای عملیات تهیه، نصب، تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در چارچوب مشخصات فنی ابلاغی از سوی شورای فنی در حوزه حمل و نقل هوشمند دانست و گفت: در نشست فوق موارد دیگری از قبیل شاخص‌های تعدیل فهرست بهای سرپناه ایستگاههای اتوبوس و اتوبوس تندرو سال ۱۴۰۱ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت به تصویب اعضای شورای فنی شهرداری تهران رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha